۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 53788139

نانا آکوفو-آدو، رییس‌جمهوری غنا از دیروز به قرنطینه خانگی رفته و از منزل مسئولیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، رییس‌جمهوری غنا در پی تأیید ابتلای یکی از افراد در تماس با او به کرونا و به رغم منفی شدن تست کرونای خود در اقدامی احتیاطی به مدت دو هفته به قرنطینه اختیاری رفت.

نانا آکوفو-آدو، رییس‌جمهوری غنا از روز گذشته (شنبه) قرنطینه خود را آغاز کرد و در این مدت از ویلای ریاست جمهوری غنا در آکرا، پایتخت این کشور در غرب آفریقا مسوولیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد.

وزیر اطلاعات غنا اعلام کرده اگرچه تست کرونای رییس‌جمهوری منفی اعلام شده اما با توجه به ابتلای یکی از افرادی که با وی در تماس بوده، وی تصمیم به قرنطینه خود گرفته است.

غنا تاکنون ابتلای بیش از ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر را به بیماری کووید-۱۹ تایید کرده است که از این میان ۱۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند. مقامات این کشور با تاکید بر لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت‌های قرنطینه‌ای را در این کشور رفع کرده‌اند.

خبر قرنطینه رئیس‌جمهوری غنا در حالی اعلام شده که اخیراً یکی از وزرای این کشور به دلیل عدم خودقرنطینگی پس از مثبت شدن تست کروناویروسش، استعفا داد.

از زمان همه‌گیری کرونا در سراسر جهان شماری از چهره‌های ارشد سیاسی جهان از جمله بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس به کرونا مبتلا شده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، مکی سال، رییس جمهوری سنگال نیز ماه گذشته پس از ابتلای یکی از افراد در تماس با وی به رغم منفی شدن تست کرونای خودش برای احتیاط به قرنطینه رفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید