صبح امروز از پوستر و فراخوان جشنواره‌های بین‌المللی «ذوالفقار» و ملی «تئاتر سردار آسمانی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

ایرنا نوشت: در این مراسم که به صورت ارتباط زنده تصویری در تالار رودکی برگزار شد، ابتدا در ارتباط با استان خوزستان از پوستر جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار رونمایی شد. همچنین در ادامه رونمایی از پوستر تئاتر خیابانی سردار آسمانی در ارتباط با استان کرمان صورت گرفت.

در این مراسم پیام سردار علی فضلی نیز قرائت شد. همچنین اجرای دو قطعه موسیقی حماسی و سنتی از دیگر بخش‌های این آیین بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس حوزه علمیه اهواز، زینب سلیمانی فرزند شهید والامقام سردار سلیمانی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حاضران در این مراسم هستند.

فراخوان دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در گلزار شهدای استان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده رونمایی شد.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی با همکاری انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در دی‌ماه (اول تا ششم دی) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سه بخش خیابانی، صحنه‌ای و نمایشنامه برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره ملی که امسال در سه بخش صحنه ای،خیابانی و نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد به زودی توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید