معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه اى اعلام کرد که برخورد سختگیرانه بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومى از امروز آغاز می شود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام میدارد، به دنبال تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر، برخورد سختگیرانه تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی صورت میگیرد .

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: با تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت ؛ از امروز  "یک شنبه ١٥ تیر  ماه"، تمهیدات سختگیرانه تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه ی دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام میدارد: رعایت فاصله گذاری  اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد تاکید است و از امروز ( یکشنبه  ١٥ تیر  ماه)  سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی های شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت میشود، از اینرو  از شهروندان  می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کرده  و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید