مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش اعلام کرد یک باشگاه خصوصی و یک هتل برای بانوان و آقایان اسپانسر شده‌اند.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، رئیس فدراسیون اسکواش از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول در ماه جاری خبر داد.

مسعود سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایمنی همواره شرط اول فدراسیون اسکواش بوده و در سال جاری دو بار تقویم فدراسیون تغییر کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس تقویم جدید رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول در رشته‌های راکت بال و اسکواش پایان تیر ماه برگزار خواهد شد البته اگر در بحث کووید-۱۹ مشکلی نداشته باشیم و ستاد مبارزه با ویروس کرونا اجازه دهد.

سلیمانی با اشاره به جذب اسپانسر در دو بخش بانوان و آقایان تصریح کرد: برای بانوان یک باشگاه خصوصی پیش‌قدم شده که چهار ملی‌پوش برتر رده‌های سنی مختلف را حمایت کند و یک هتل در شمال کشور که در حال ساخت است آقایان ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان را حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، تصریح کرد: با این اسپانسرها باری از روی دوش ما برداشته شده و امیدواریم به تعهدات عمل شود.

وی با بیان اینکه اسکواش از بین ۵۲ فدراسیون شرایط خوبی در بخش‌های مختلف دارد، اضافه کرد: سال پیش بر اساس ارزیابی‌ها، جزو سه فدراسیون برتر در بخش آموزش و در بین ۹ فدراسیون موفق در زمینه استعدادیابی قرار گرفتیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه فدراسیون اسکواش ۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد، افزود: چشم‌انداز امسال ما رسیدن به ۱۲ ورزشکار سازمان‌یافته است که آموزش و پرورش نقش پررنگی برای رسیدن به این هدف دارد.

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه سال پیش بودجه فدراسیون ۱۵ میلیارد ریال بود، گفت: از این بودجه تقریباً ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرد. امسال این روند تغییر کرده و براساس عملکرد فدراسیون‌ها، بودجه تعلق می‌گیرد که این به نفع ما است چون خیلی فعال هستیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید