جواد نکونام سرمربی فولاد در واکنش به اتهامات تند فرهاد مجیدی گفت: کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و من دنبال فالوئر و فضای مجازی نیستم.

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، نکونام از اهواز روی خط این برنامه داده بود،به نوعی کاستی‌های مربیگری مجیدی را از دید خود زیر سئوال برد و با مقایسه او و استراماچونی محبوبیت سرمربی فعلی استقلال را(بدون ذکر نام و با کنایه) مجازی و اینستاگرامی خواند.

نکونام کمی بعد از شروع گفت‌وگو حرفهای خود به این سمت برد و گفت : البته من هوادار استقلال هستم ولی چون یک قرارداد حرفه‌ای دارم می‌گویم که دوست دارم تیمم برنده باشد. من «فِیک» نیستم و دوست دارم به موفقیت برسم. مربیگری نیاز به زمان و وقت گذاشتن دارد. زمانی که استراماچونی به استقلال آمد کسی فکر نمی‌کرد او محبوب قلبها شود، او زحمت کشید و در فضای مجازی نبود و به دنبال محبوبیت غیر واقعی نبود! او بداخلاق بود اما تلاش کرد و زحمت کشید. اینکه ما شرایط را برای تیم‌مان طوری رقم بزنیم که هوادار خوشحال شود کار سختی است. در این چند روز بزرگان فوتبال که زحمت کشیدند از بازی فولاد تعریف کردند.

او سپس در تمجید بازیکنان استقلال(و احتمالا با نقد شرایط فنی) گفت:استقلال بازیکنان بزرگی دارد که همه آنها می‌توانند در تیم ملی بازی کنند، امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این تیم بتواند به عنوان مدعی قهرمانی در فوتبال ایران فعالیت کند.

جمله جالب دیگر نکونام خطاب به مجیدی این بود:کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و این نیست که دنبال فالوئر و فضای مجازی باشم. الان هم به فکر بازی بعد هستیم تا در بازی آتی موفق شویم!

سرمربی فولاد در حرفهایش اشاره‌ای هم به مصدومهای استقلال کرد و گفت: ما خیلی زحمت کشیدیم، در این مدت که تمرینات تیم بعد از کرونا شروع شد خیلی تلاش کردیم. در این مدت ما اصلا مصدوم نداشتیم و بازیکنانمان تحت کنترل ما بودند. مثل استقلال نبودیم که 2 بازیکن خود را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست بدهیم. منِ مربی باید به فکر این باشم که چطور بازیکن تیمم مصدوم نشود. این نکته‌ای است که ما به آن توجه کردیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید