پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از سینماها در سراسر جهان با تعطیلی مواجه شد و همین امر موجب ناراحتی بسیاری از سینما دوستان شد، اما بر عکس سینما میزان فروش فیلم ها در شبکه های اینترنتی به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافت.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : در حالیکه به دنبال شیوع و گسترش ویروس کرونا سینمای جهان رو به تعطیلی رفته است و حدود چهار ماه از توقف تولید و اکران فیلم های روز جهان می گذرد، اما کم کم و به دنبال بازگشایی سالن های سینما و با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی فیلم های خوبی به ویژه در ژانر اکشن در حال اکران هستند.

«آخرین روزهای جنایت آمریکایی» به کارگردانی الیویر مگاتن، «هیتمن»(مامورجون)، «لژیون» و «تباه شده» از جمله فیلم های متفاوت و موفقی هستند که در حال پخش در شبکه های مختلف اینترنتی هستند و به خوبی توانسته اند جای خالی سینما را برای سینمادوستان پرکنند.

بیشتر بخوانید:

ضربه مهلک ویروس کرونا به بدنه سینمای جهان

«آخرین روزهای جنایت آمریکایی» فیلمی به کارگردانی الیویر مگاتن و محصول  سال ٢٠٢٠ کشور آمریکا در ژانر هیجانی و اکشن می باشد که نیلز کلیسن، ادگار رامیرز و تونی کاپراری در آن ایفای نقش کرده اند و فیلم به خوبی توانسته است با مخاطبان فیلمهای اکشن ارتباط برقرار کند.

الیویر مگاتن کارگردان فرانسوی است که پیش از این فیلم آثار موفقی همچون سری دوم و سوم ترانسپورتر را کارگردانی کرده است و در آخرین روزهای جنایت آمریکایی به سراغ داستانی با محوریت جنایت های رخ داده در آمریکا رفته است، جاییکه دولت این کشور قصد دارد با تولید سیگنالی به مقابله با تروریسم و جنایت بپردازد و از سوی دیگر سارق حرفه ای با بازی خوب نیلز کلیسن تصمیم دارد در همین حین اقدام به بزرگترین و تاریخی ترین سرقت ایالات متحده آمریکا کند.

فیلم کمدی اکشن هیتمن (مامورجون) محصول سال ٢٠٢٠ کشور کره جنوبی به کارگردانی وان ساب چوی می باشد که تلاش کرده است با حفظ کلیت اکشن و ماجراجویی فیلم روایتی کمدی از یک اتفاق داشته باشد.

اتفاقی که بیانگر زندگی جون، مامور یک تیم ضدتروریستی در کشورش است که بعد از ١۵ سال جدایی از این تیم به صورت کاملا اتفاقی و به واسطه یک اشتباه و پخش آثار محرمانه مجددا درگیر اتفافات تروریستی می شود. جون هو جونگ، کئون سانگ وو و جی وان لی در نخستین فیلم کارگردان جوان سینمای کره جنوبی به خوبی ایفای نقش کرده اند.

«لژیون» فیلمی مشترک از سینمای آمریکا و اسپانیا در ژانر اکشن و ماجراجویی در سال ٢٠٢٠ به کارگردانی خوزه ماگان است که به روایت بخشی از تلاش های ستودنی یک سرباز رومی برای رساندن پیامی مهم در آن زمان را نشان می دهد و انصافا کارگردان در این مهم کاملا موفق عمل کرده است.

در واقع لژیون را می توان در کنار فیلم های مهم و موفقی همچون ١٩١٧ قرار دارد که بیانگر تلاش بی وقفه انسان ها برای موفقیت در جنگ در زمان خودشان می باشد.میکی رورک، ژواکیم دی آلمیدا و ولادیمیر کولیچ بازیگران این فیلم ستودنی در قالب تلاش های یک انسان برای رسیدن به هدف نهایی و موفقیت هستند.

«تباه شده» فیلمی در ژانر درام و معمایی با نیم نگاهی به اکشن به کارگردانی برنت کوته محصول٢٠٢٠ کانادا است که روایتگر زندگی یک مجرم سابقه دار است که در گذشته با مافیای روسیه ارتباط داشته است و حالا میخواهد پس از پانزده سال حبس و فاصله گرفتن از گذشته اش زندگی آرامی داشته باشد.

جان ریس دیویس، شان رابرتز و آلان ون اسپرانگ بازیگران فیلم دوست داشتنی تباه شده هستند که تلاش می کنند با بازی خوبشان تمام اتفاقات فیلم واقعی جلوه کند و مخاطب گویی با یک مجرم واقعی طرف شده است و تماشای این فیلم به دوستداران این ژانر به شدت توصیه می شود.

به هر حال ویروس کرونا همچنان در حال شیوع و تاخت و تاز در جهان است و این کار را برای بخش های مختلف به ویژه هنر و سینما و تئاتر سخت تر از قبل کرده است و امید است پخش این چنین آثاری علاقمندان به سینما همچنان مشتاق و علاقه مند و امیدوار به آینده درخشان سینمای جهان باقی بمانند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید