مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز، از انفجار و آتش سوزی یکی از پست های برق اصلی در خیابان توانیر خبر داد و گفت: برق برخی نقاط شیراز قطع شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: انفجار و آتش سوزی یکی از پست های برق اصلی در خیابان توانیر موجب قطع برق در برخی نقاط شیراز شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به انفجار و آتش سوزی یکی از پست های برق اصلی در شیراز، در این باره اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه امشب در خیابان توانیر واقع در بلوار امیر کبیر به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه خاموشی بخشی از شهر و صدای خودروهای امدادی موجب نگرانی برخی شهروندان شده بود، ادامه داد: هیچ جای نگرانی نیست و ایستگاه‌های ۱۷ و ۱۴ آتش نشانی شیراز به محل آتش سوزی اعزام شده و با اقدام سریع عملیات اطفاء انجام شد.

قانع افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: در حال حاضر به علت قطع برق، تعداد زیادی از شهروندان در آسانسور گرفتار شده اند که جای نگرانی نیست و امدادرسانی سریع و به موقع در حال انجام است.

او توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده قطع برق و گرفتار شدن در آسانسور، خونسردی خود را حفظ کرده و با مرکز ۱۲۵ تماس بگیرند.

قانع تصریح کرد: بر اساس اعلام همکاران اداره برق حدود یک ساعت دیگر برق به مدار بر می‌گردد.

مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: این حادثه مصدومی نداشته است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید