باور کنید یا نه، این عکس های طبیعی کاملاً واقعی منتشر شده اند و در جهان هستی اتفاق افتاده اند.عکس ها به ما نشان می دهند، جهان می تواند، مکانی عجیب و شگفت انگیز باشد. هر روز می توانیم عکس های طبیعی بیشتری را از طریق تلفن های هوشمند یا دوربین های خود ضبط کنیم. آنچه که روزی تقریباً غیرممکن بود، اکنون می تواند، سال ها نگهداری و حفظ شود. ما هرگز چنین فرصتی شگفت انگیز برای عکاسی از جهان نداشته ایم.

با کمال تعجب، این عکس ها کاملاً واقعی هستند و به ما نشان می دهند، زندگی چقدر می تواند، عجیب باشد. بررسی این عکس ها به ما نشان می دهد، اتفاقات کره زمین چقدر باورنکردنی هستند. شما حتی با دیدن عکس ها نیز ممکن است، بعضی از آن ها را باور نکنید ...

گرگ های تاسمانی

این عکس قبل از انقراض تیلاسین گرفته شده است. این گونه که ببر تاسمانی نیز نامیده می شود، در واقع یک ببر و یا نوعی سگ نبود. این حیوان درنده بزرگترین پستاندار کیسه دار گوشتخوار بر روی زمین تلقی می شد. این در حالی است، که اتحادیه بین المللی گفتگو با طبیعت اعلام کرد، که در سال 1982 منقرض شده است.

با این حال که بسیاری از داستان ها در طبیعت از بین می روند، احتمال اینکه گروهی از این حیوانات هنوز در جایی در طبیعت زندگی کنند، افزایش می یابد.

برخورد برق با آب

همانطور که در کتاب ها خوانده ایم، آب و برق به دلیل رسانا بودن، هنگامی که در کنار هم قرار بگیرند، خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت، به همین دلیل همه باید هنگام استفاده از وسایل برقی در نزدیکی آب مراقب جلوگیری از برق گرفتگی باشند. فقط یک پیچ می تواند، 300 میلیون ولت برق را به دریا انتقال دهد و همه ماهی های اطراف را بکشد.

این پیچ ولتاژ کافی و حتی ولتاژی بیشتر برای کشتن یک انسان دارد. آیا تاکنون هنگام شنا گرفتار رعد و برق شده اید؟ اگر زمانی این اتفاق برایتان افتاد و یا حتی رعد و برق را دیدید، اکیداً توصیه می شود، آب را ترک کنید و بدن خود را سریع خشک کنید.

کشتی استقامتی

این عکس قدیمی، استقامت را نشان می دهد. کشتی ای که طی سفر 1914 به قطب جنوب در یخ گرفتار شده بود. کشتی قادر به حرکت نبوده و خدمه فکر می کنند، که با آمدن بهار، سرانجام با ذوب شدن یخ ها آزاد می شود.

در عوض، تغییر آب و هوا باعث شده است، یخ ها آنقدر فشار بیاورند، که باعث شکسته شدن پوسته شود و باعث شده است، کشتی به درون آب فرو رود. در پایان آن ها که مجبور به ترک کشتی و راهی جزیره فیل شدند.

موج سواری روی موج های منجمد

در حالی که ممکن است، این عکس فتوشاپ به نظر برسد، کاملاً واقعی است. به طرز عجیبی به نظر می رسد، سونامی فلاش یخ زده بود، اما دانستن حقیقت جالب تر است. عکاس این عکس به سادگی پدیده ای را به نام "یخ آبی" به دست آورد. یخ آبی زمانی است، که بارش برف چنان روی یخچال های طبیعی پرتراکم و زیاد می شود، که در نهایت جزئی از یخچال می شود و این صحنه شگفت انگیز را به وجود می آورد.

علت اصلی آبی بودن یخ ها در این تصویر این است، که یخ در هنگام بازتاب بیشتر، فرکانس های کمتری از نور را مصرف می کند. این منجر به جذب رنگ هایی مانند نارنجی، قرمز، سبز و زرد می شود، اما رنگ آبی و بنفش را برای ما بازتاب می دهد.

بزهای معلق در آسمان

ما به شما اطمینان می دهیم، این تصویر واقعی است! این نشان می دهد، گاهی اوقات حقیقت غریبه تر از داستان است. این بزها در اینجا در حال بالا رفتن از درخت آرگان، بومی مراکش هستند. این درختان به دلیل روغن، چوب و میوه های خاص، مورد استقبال قرار می گیرند. این بزها به طور عجیبی خود را به بالای شاخه های درخت می رسانند و بدون هیچ مشکلی بالای درخت می ایستند.

نکته قابل توجه این واقعیت است، که درخت در همان زمان تعداد زیادی بز را نگه می دارد! متأسفانه، منطقه تحت پوشش جنگل های آرگان در 100 سال گذشته به نصف رسیده است. بزها با این کار در پخش بذرها کمک می کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید