۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 52751526

حیدر قاسم زاده معاون فرماندار فیروزکوه، از وقوع حریق در یک و نیم هکتار از اراضی مستثنیات «امین آباد» خبر داد.

معاون فرماندار فیروزکوه از وقوع حریق در یک و نیم هکتار از اراضی مستثنیات «امین آباد» خبر داد و گفت: آتش سوزی مهار شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حیدر قاسم زاده از وقوع حریق در ۲ هکتار از اراضی مستثنیات «امین آباد» خبر داد و اظهار داشت: این آتش سوزی بلافاصله با حضور عوامل مدیریت بحران فرمانداری، بخشداری مرکزی، شهرداری، منابع طبیعی و هلال احمر مهار شد.

قاسم زاده با اشاره به وقوع آتش سوزی در شامگاه چهارشنبه در منطقه امین آباد گفت: متأسفانه برای دومین بار در ده روز گذشته این منطقه دچار حریق شد و یک ونیم هکتار از مستثنیات در آتش سوخت.

۱.۵ هکتار از اراضی مستثنیات «امین آباد» فیروزکوه در آتش سوخت

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، از همکاری و مشارکت عوامل مدیریت بحران شهرستان قدردانی کرد و افزود: همشهریان محترم در هنگام حضور در زیستگاه‌ها و مناطق طبیعی، باید مسائل ایمنی در برپایی آتش را به شدت رعایت کرده و از رها کردن زباله‌های خود در مناطق جداً اجتناب کنند.

معاون فرماندار فیروزکوه در مورد علت آتش سوزی گفت: عامل انسانی مهمترین دلیل این آتش سوزی است اما عمد یا غیرعمد بودن آن در حال بررسی است که در صورت عمدی بودن پیگیری‌ها برای برخورد با متخلفان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فصل تابستان و آغاز مسافرت‌های تابستانه افزود: امیدوار هستیم مسافران با ورود به طبیعت و روشن کردن آتش، نسبت به خاموش کردن و اطفای کامل آن اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید