رضا طلایی‌نیک، معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: حق ایثارگری به بازنشستگان برای اولین بار پرداخت شد و توجه به صندوق بازنشستگی لشکری یکی دیگر از مطالبات وزیر دفاع از مجلس است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع عنوان کرد: حق ایثارگری به بازنشستگان برای اولین بار پرداخت شده و منابع پرداخت بازنشستگان ۳ برابر افزایش یافته و ما قدردان حمایت مجلس و دولت در بودجه دفاعی کشور هستیم.

به گزارش سلام نو، ایلنا نوشت: رضا طلایی‌نیک، درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع گفت: وزیر دفاع امروز از توضیحاتی در مورد تجهیزات جدید حوزه موشکی، مرزبانی، الکترونیکی و دریایی به نمایندگان ارائه کرد که باعث ارتقاء قدرت بازدارندگی کشور شده و از همین رهگذر مشاهده می‌کنیم علیرغم برخی تهدیدات کشورهای استکباری علیه جمهوری اسلامی در عمل این تهدیدات شعاری بیش نبوده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع ادامه داد: بخشی از دستاوردهای دفاعی کشور با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان حاصل شده و ۶۱۰ شرکت دانش‌بنیان در این خصوص با ما همکاری دارند و ۶۵۰۰ قرارداد جاری با این شرکت‌ها منعقد شده است و همچنین ۶۰ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد قرارداد در حال انعقاد با بخش خصوصی و دانش بنیان در حوزه تجهیزات پیشرفته نظامی در دستور کار است، همچنین قراردادی به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیز با صنایع خودروسازی در بخش تولید نیازهای این صنعت منعقد شده است.

طلایی‌نیک بیان کرد: حق ایثارگری به بازنشستگان برای اولین بار پرداخت شده و صنایع پرداخت بازنشستگان۳ برابر افزایش یافته و ما قدردان حمایت مجلس و دولت در بودجه دفاعی کشور هستیم، همچنین مباحثی نیز توسط وزیر دفاع در خصوص انتقال پادگان‌ها به خارج از شهرها مطرح شد. توجه به صندوق بازنشستگی لشکری یکی دیگر از مطالبات وزیر دفاع از مجلس بود چرا که با فعال شدن منابع این صندوق و با بکارگیری آنها در عرصه تولید جهش خوبی در عرصه پالایشگاهی و صنایع تبدیلی نفت و پتروشیمی شاهد خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید