خوان کارلوس اونزوئه که سه فصل به عنوان دستیار لوییس انریکه روی نیمکت بارسا نشست بوده اخیر به بیماری asl مبتلا شده، بیماری‌ای که درمانی برایش وجود ندارد.

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، خوان کارلوس اونزوئه که در بین سال های 2014 تا 2017 به عنوان دستیار لوییس انریکه روی نیمکت بارسلونا حضور داشت و به عناوین بزرگی نیز دست یافت، به بیماری ASL مبتلا شده که درمانی برای آن وجود ندارد. خوان کارلوس اونزوئه مدعی شد می داند در آینده چه اتفاقی برایش رخ می دهد، اما برای زندی کردن تلاش خواهد کرد.

خوان کارلوس اونزوئه گفت: "من به همراه بنیاد لوزون سعی می کنم تا به بهبود کیفیت زندگی کمک کنم. ما می خواهیم مجموعه ای از چالش ها یا رویدادها را ایجاد کنیم که به ما امکان می دهد برای ادامه تحقیقات منابع مالی لازم را جمع کنیم. امیدوارم در آینده نه چندان دور راه حلی پیدا کنیم. مردم ظرفیت بسیار خوبی برای سازگاری با زندگی دارند. من با افراد بیمار دیگری ملاقات کرده ام که با وجود مشکلات بسیار مشتاق ادامه زندگی هستند، زیرا زندگی ارزش آن را دارد.

البته مرگ قسمتی از زندگی هر انسانی محسوب می شود و همه باید ترس از مردن را در خود کاهش دهیم. خبر دارم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، زیرا درمانی برای این بیماری وجود ندارد. حمایت بازیکنان رئال مادرید در دیدار مقابل والنسیا؟ سوپرایز بزرگی بود و از کار آنها شگفت زده شدم."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید