هر روز افکار و احساسات ما تصمیماتی را اتخاذ می کنند. چه افكار ما مثبت باشد و چه منفي، آنها در زندگي ما اثر گذارند. آیا تاکنون به خودتان گفته اید، من می توانم این کار را انجام دهم و سپس پیش رفته و کار را انجام داده اید؟ این شانس و جادو نیست، به سادگی آشکار است. تجلی آنچه در زندگی خود می خواهید انجام می شود.

ابتدا باید قدم بردارید، به زندگی خود تأمل کنید و آنچه را که واقعاً می خواهید مشخص کنید. هیچ چیز نمی تواند اتفاق بیفتد، مگر اینکه ذهن خود را به این موضوع بسپارید و اقدام کنید. دوم، شما باید مغز خود را با افکارمثبت پر کنید و مراقب باشید که خود را در مسیر دستیابی به اهداف تان قرار دهید. به نظر بسیار آسان است، اما هر روزداشتن افکار یا احساسات مثبت می تواند سخت تر از آن باشد که به نظر می رسد.

چگونه می توانید مثبت بودن را جذب کنید؟

قانون جذب، یک اصل جهانی است که می گوید ما می توانیم هر آنچه را که روی آن تمرکز می کنیم ، جذب کنیم. مغز ما قادر به ترجمه خواسته های ماست و قدرت تبدیل آن ها به واقعیت را دارد. بنابراین، اگر ما به احساس اضطراب، ناامیدی یا استرس توجه داشته باشیم، انرژی منفی را به جهان می فرستیم. اما اگر روی احساس خوشبختی، هیجان و قدردانی تمرکز کنیم ، انرژی مثبت می فرستیم. این نوع انرژی مثبت همان انرژی را به ما باز می گرداند و دستیابی به اهدافی را که تعیین می کنیم آسان تر می کند.

افکار و احساساتی که ممکن است داشته باشی، چه مثبت و چه منفی، وضعیت موجودتان را تعیین می کند. مغز شما به هر دو ارتعاش انرژی پاسخ می دهد.

تجلی چیست؟

آنچه را می خواهید ایجاد کنید. با ایجاد عمد آنچه می خواهید، می توانید با استفاده از افکار، احساسات و عقاید خود، هر چیزی را به واقعیت جسمی خودش برسانید. شما می توانید از قانون جذب برای آشکار کردن هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. این می تواند شادی، عشق، پول و موفقیت باشد. قدرت تجلی به ما امکان می دهد تا از افکار و شیوه ای که در حال شکل دادن به زندگی ما هستند آگاه شویم.

نتایج چگونه آشکار می شوند؟

وقتی هنوز روی شرایط فعلی خود متمرکز هستید، آشکار کردن آنچه می خواهید دشوار است. به عنوان مثال، من ممکن است احساس ضعف کنم و بیشترین تلاش خود را برای رسیدن به پول و موفقیت انجام دهم. این چیز بدی نیست که بخواهم، اما تصور اینکه آرزوی من برآورده می شود، بدون تدارک شرایط و وسایل کافی، رسیدن به آن سخت تر می شود.

ما باید به خودمان اجازه دهیم که آینده را تصور کنند و انرژی مثبت را به زندگی مان وارد کنیم. اگر سعی کنیم وقتی احساس استرس، اذیت یا عصبانیت می کنیم، افکارمثبت را بروز دهیم، پس ناآگاهانه آن انرژی منفی را آشکار می کنیم.

مردم از این واقعیت آگاه نیستند که به محیطی از قبل موجود، که آنها را در همان روحیه ، احساسات و تجربیات نگه می دارد، پاسخ می دهند.

شروع به تجلی کنید

اساس تجلی این است که ایمان داشته باشیم که کار می کند. مهم است که در این باره فکر کنید که اکنون در کجای زندگی خود هستید و می خواهید کجا باشید. هنگامی که شما تصور روشنی از آنچه می خواهید داشته باشید، مغز شما می تواند ذهن را آماده کرده و آن افکار را به اعمال شما متصل کند. شما فقط باید سخت تلاش کنید، به کار خود اعتماد کنید و از جهان سوال کنید و خواسته هایتان را مطالبه نمایید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید