آلکساندر لئونوف، رئیس نیروی دفاع هوایی روسیه اعلام کرد دومین رزمایش دفاع هوایی مشترک با مصر در سال 2021 برگزار خواهد شد.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، رئیس بخش دفاع هوایی ارتش روسیه اظهار کرد، سال 2021 قرار است ارتش این کشور به همراه نظامیان مصر یک رزمایش دفاع هوایی مشترک را برگزار کنند.

آلکساندر لئونوف، رئیس نیروی دفاع هوایی روسیه در مصاحبه با نشریه "دفاع ملی" این کشور اظهار کرد: تلاشهایی در چارچوب همکاری مداوم ما با متخصصان نیروی دفاع هوایی مصر به منظور سازماندهی یک رزمایش مشترک در سال 2021 در خاک فدراسیون روسیه در جریان است.

رئیس نیروی دفاع هوایی روسیه در ادامه ارتباط خوب بین نظامیان مصر و روسیه طی رزمایش سال 2019 آنها را برجسته ساخته و به این حقیقت اشاره کرد که اکثریت افسران مصری در روسیه آموزش نظامی دیده‌اند.

سال گذشته میلادی اولین رزمایش دفاع هوایی مشترک روسیه و مصر تحت عنوان رزمایش "پیکان دوستی 2019" برگزار شد و سال آینده میلادی این رزمایش در خاک روسیه برگزار خواهد شد.

رزمایش نخست از تاریخ 26 اکتبر تا هفتم نوامبر در حوزه مرکز آموزش تاکتیکی دفاع هوایی مصر با شرکت بالغ بر 100 نیروی متخصص سیستمهای ضدهوایی در ارتش روسیه اجرا شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید