بارسلونا برای رفاه حال بازیکنان خود در روزهای شیوع کرونا اقدامات خاصی را انجام داده است تا خطر ابتلا بازیکنانش به این ویروس دردسر ساز بسیار کمتر شود.

این روزها کار ضدعفونی کردن چمن ورزشگاه نوکمپ با جدیت و نظم بیشتری در حال انجام است.

به گزارش سلام نو به نقل از"ورزش سه"، بارسلونا از فردا کار خود در لالیگا را از سر خواهد گرفت. آبی اناری ها در سن مویکس به مصاف مایورکا می روند تا صدرنشینی خود را تداوم ببخشند اما برای اولین بازی خانگی پساکرونا، بارسا باید 4 روز دیگر صبر کند. 27 خرداد و در نوکمپ، بارسلونا میزبانی از لگانس را برعهده دارد و ورزشگاه اختصاصی باشگاه کاتالان نیز مهیای این مسابقه حساس می شود.

امروز پس از سه ماه موزه بارسلونا و نیز ورزشگاه نوکمپ به روی علاقه مندان گشوده شد و خبرنگاران نیز فرصت پیدا کردند تا از شرایط جدید نوکمپ گزارش بگیرند.

صبح امروز یک ماشین الکتریکی روی زمین نوکمپ مشغول ضدعفونی کردن چمن بود و این کار به مدت دو ساعت ادامه داشت. شارژ باتری این ماشین پس از دو ساعت به اتمام می رسد. ماشینی مشابه نیز کار ضدعفونی کردن زمین چمن کمپ تمرینی خوان گامپرز بارسلونا را برعهده دارد.

طبق ادعای دیاریو اسپورت، کار ضدعفونی کردن زمین های چمن نوکمپ و نیز خوان گامپر از همان روز های ابتدایی قرنطینه شروع شده بود.

ضدعفونی کردن چمن یکی از موارد پروتکل های اجرایی لالیگاست و در نوکمپ نیز مثل دیگر ورزشگاه ها به طور منظم در حال انجام است. بارسا در 36 روز پیش رو 5 بازی خانگی در این ورزشگاه انجام خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید