محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران گفت: احتمالا با رییس مجلس و نمایندگان تهران در مجلس یازدهم دیدار خواهیم داشت.

ایسنا نوشت: محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: بحث امروز هم اندیشی درباره باغات بود؛ چراکه سوءتفاهماتی مطرح بود و براساس قوانین و آیین نامه هایی که در سال های اخیر تغییر کرده و جایگزین شده و شفاف نیست باعث شده است تا مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده های باغات نگرانی هایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز جلسه‌ای برگزار شد و نظر همه کسانی که در این مساله دخیل هستند از جمله شهردار، معاون معماری و شهرسازی و کمیسیون های مربوطه و اعضای شورای شهر مفصل صحبت کردند و بحث های خوبی شد و نتایج خوبی گرفتیم، افزود: تعداد پرونده هایی که در طول سال رسیدگی می شود و اینکه چند درصد باغ و چنددرصد غیرباغ و مدت زمان رسیدن به نتیجه و معطلی مردم و اصلاحات قوانین از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ان‌شاءالله طی ماه های آینده نتایج آنها را خواهیم دید.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درخصوص بازخورد صحبت های روزهای اخیرش درخصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و اثرات آن گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم چه فکری برای حمل و نقل عمومی در شهرها به ویژه کلانشهرها می شود و از دولت تدبیر و امید انتظار می رفت نسبت به حمل و نقل عمومی حساس تر باشند و تدبیر بیشتری نسبت به تامین اتوبوس و واگن برای حمل و نقل عمومی به ویژه در شهر تهران شود.

وی با بیان اینکه شاید تامین همه نیازها به این دوره مدیریتی نرسد، اما اثرات آن در دولت های بعد خواهد بود، در پاسخ به سوالی درباره دیدار با رئیس مجلس یازدهم گفت: بحث هایی با هم داشتیم و ان‌شاءالله به زودی انجام می شود. صحبت های اولیه ای نه با قالیباف بلکه با برخی از اعضای نمایندگان تهران داشتیم و منتظریم مستقر شوند و در زمان مناسب دیدار خواهیم داشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید