زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد پیکر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق این جنبش بعد از انتقال به مصر، به نوار غزه انتقال داده خواهد شد.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایلنا، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که پیکر دبیرکل سابق این جنبش به مصر منتقل خواهد شد و از آنجا قرار است به نوار غزه انتتقال داده شده و همانجا به خاک سپرده شود.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که پیکر «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق این جنبش به مصر منتقل خواهد شد و از آنجا قرار است به نوار غزه انتتقال داده شده و همانجا به خاک سپرده شود.

زیاد النخاله در سخنانی در جریان اقامه نماز میت بر پیکر شلح در مسجد اکرم در دمشق عنوان کرد که وی نمونه بارزی از جهاد و مقاومت بود.

این در حالی است که پیکر شلح روز گذشته در گورستان شهدای یرموک در دمشق به خاک سپرده شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که پیکر رمضان عبدالله شلح دبیرکل پیشین این جنبش در گورستان شهدای یرموک در دمشق در کنار «فتحی شقاقی» بنیانگذار این جنبش به خاک سپرده شد.

«خالد البطش» از رهبران جهاد اسلامی در بیانیه‌ای از دولت مصر به خاطر موافقت با انتقال پیکر شلح به غزه و از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به خاطر تلاش در این راستا و تماس با مقام‌های مصری برای کسب موافقت آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید