۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 51112481

 وزیر اقتصاد که قرار بود امروز راس ساعت 8 در مجلس حضور داشته باشد، در طول مسیر دچار سانحه تصادف شد .

وزیر اقتصاد برای حضور در مجلس شورای اسلامی امروز در طی مسیر دچار سانحه تصادف شد .

به گزارش رکنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران در مورد تأخیر وزیر اقتصاد برای حضور در جلسه علنی، گفت: تصادف کوچکی برای او رخ داده که عامل تأخیر بوده و عذر وی موجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، علی خضریان نماینده تهران با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص حفظ شأن و جایگاه مجلس در تذکری، گفت: وزیر اقتصاد قرار بود ساعت ۸ صبح در مجلس حضور یابد. ۲۶۰ نماینده بیش از نیم ساعت منتظر او بودند.

تصادف عامل تأخیر وزیر اقتصاد برای حضور در مجلس

وی افزود: آیا مجلس به اندازه یک هواپیما که اگر فرد با تأخیر حضور یابد، پرواز انجام می شود، برای ایشان ارزش نداشت؟ پیشنهاد دارم وزیر اقتصاد تشریف ببرند و در زمان دیگری در مجلس حضور یابند. تا متوجه شود باید در زمان مقرر قانونی در مجلس حضور یابند.

در ادامه جلسه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: دوستان باید سر وقت در جلسات مجلس حضور یابند اما ظاهراً در مسیر حضور وزیر اقتصاد در مجلس، تصادف کوچکی برای او اتفاق افتاده که علت تأخیر بوده و عذر ایشان موجه است. هر مسئولی به مجلس دعوت می شود باید سر ساعت در جلسه حضور یابد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید