۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 50727053

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول، از قتل 2 نفر در یکی از باغ ویلاهای شهر خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان قتل ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از قتل ۲ نفر به علت مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی در یک باغ ویلا خبرداد و گفت: تحقیقات برای دستگیری عاملان قتل از سوی پلیس ادامه دارد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ "روح اله گراوندی" در تشریح این خبر، گفت: شامگاه شب گذشته (سه شنبه ۱۳ خرداد ماه سال جاری) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه ۳ نفر مجروح با سلاح سرد در جلوی درب بیمارستان رها شده‌اند، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و بررسی موضوع مشخص شد افرادی غیر بومی و دارای سوابق کیفری بر اثر مصرف زیاد موادمخدر و مشروبات الکلی در یک باغ ویلا با سلاح سرد درگیر و ۳ نفر از آنان که حال مساعدی نداشتند، در کنار بیمارستان رها کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ نفر از مجروحان به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کردند، تصریح کرد: نفر سوم نیز پس از مداوا جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: برابر دستورالعمل ها و مصوبات ستاد بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت اجاره باغ ویلا، مالک متخلف آن نیز دستگیر و ملک مذکور پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تاکید کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این ۲ قتل آغاز و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید