۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 50727022

آیا شما قرار است در رویدادی بزرگ شرکت کنید، اما استرس دارید که چه کفش هایی را بپوشید؟ یک زن به طورمتوسط تقریباً یک سال از زندگی خود را صرف می کند تا تصمیم بگیرد که چه چیزی بپوشد. این تقریباً 15 دقیقه در روز است. مطالب زیر را بخوانید تا یاد بگیرید، کدام کفش ها مناسب لباس شما هستند. در اینجا لیستی از 5 راه برتر برای انتخاب کفش ها با لباس های مختلف بیان شده است.

1. رنگ

یکی از اولین نکاتی که هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین کفش برای پوشیدن باید به آن توجه کنید، رنگ است.

قبلاً مد روز، مطابقت رنگ ها از سر تا انگشتان پا بود، اما امروزه قوانین مد سختگیرانه نیستند. اگر لباس شما به رنگ آبی است، دیگر نیازی به داشتن جواهرات، لوازم جانبی و کفش های خود  به رنگ آبی ندارید. گفته می شود، مطابقت داشتن کفش ها با عنصر کمری لباس مانند کمربند، می تواند زیبا باشد.

به جای اینکه لباس خود را مستقیماً مطابقت دهید، می توانید با انتخاب کفش هایی که لباس را تکمیل یا متضاد می کنند، یک هارمونی جالب ایجاد کنید.

2. الگو یا عدم آن را در نظر بگیرید

توجه به الگوی لباس، بخش مهمی از انتخاب کفش مناسب است. اگر لباس شما الگوی بسیار جسورانه دارد، کفش هایتان را ساده تر انتخاب کنید. با پاشنه ها یا صندل های ساده لباس خود را تکمیل کنید.

اگر یک لباس مجلسی زیبا و تزئین شده انتخاب کرده اید، این زمان خوبی برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند یا کفش های جلو باز با پاشنه بلند است. بگذارید لباس تان تصمیم بگیرد.

3. تم رنگ ها را در نظر بگیرید

در حالی که ایجاد کنتراست خوب است، اما تضادهای رنگی شدیدی وجود دارند که بهتر است از آن ها جلوگیری کنید.

ترکیب کفش تیره با لباس های روشن گزینه خوبی محسوب می شود. البته به یاد داشته باشید در یک شرایط ایده آل، لباس بیشتر قسمت های بدن شما را می پوشاند. جفت کردن لوازم جانبی و کفش های رنگی روشن با لباس تیره، رنگ لباس را بیشتر جلوه خواهد داد.

4. فصل را در نظر بگیرید

اگردر یک مهمانی زمستانی شرکت می کنید، ممکن است یک لباس مجلسی با کفش های بلند را انتخاب کنید، اما اگر در یک مهمانی تابستانی شرکت می کنید، پوشیدن یک جفت صندل ساحلی می تواند یک ظاهر راحت و شیک برای شما به همراه داشته باشد.

5. سبک را در نظر بگیرید

سبک و مدلی که دنبال می کنید، در انتخاب کفش مناسب بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال، جفت کردن کفش های کلاسیک و زیبا با یک لباس کلاسیک و زیبا یک دستور العمل مطمئن برای موفقیت است. کفش پاشنه بلند یک انتخاب کلاسیک است.

به یاد داشته باشید وقتی بهترین احساس خود را داشته باشید، بهترین ظاهر خود را خواهید دید. هیچ کس نمی خواهد مانند یک آهوی زخمی در مهمانی رفتار کند. کفش های بسیار بلند و ناراحت کننده نه تنها می توانند یک انتخاب سبک ناخوشایند باشند، بلکه برای سلامتی شما نیز کاملاً  بد هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید