محمد علیخانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار کار را رها کرده است و اولویت های شورا را اجرا نمی کند، اگر به همین روال پیش برویم شهردار را استیضاح می کنیم.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور گفت: پیش از این از آقای هاشمی خواسته بودم که تذکرات شورا باید توسط شهرداری تهران مورد بررسی قرار گیرد آن هم توسط یک مرجع بی طرف.

وی افزود: این روال اجرا نمی شود و تذکرات ما به خود فرد متخلف داده می شود و آن متخلف خودش جواب می دهد و اشتباه دوم این است که همان فرد متخلف به عضو شورای شهر تهران پاسخ می دهد.

علیخانی ادامه داد: نباید شورا را ذلیل کرد و نباید شورا را تخفیف داد اگر اینگونه باشد ما شهردار را استیضاح خواهیم کرد. زیرا امروز شهردار کار را رها کرده است و مشخص نیست اولویت های شورا چرا اجرا نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما برای شهرداری تهران اولویت ساماندهی پایانه شرق را تعیین کردیم اما بیش از 4 ماه از آن زمان گذشته و هیچ اتفاقی برای ساماندهی نیافتاده است.

وی افزود: زیرگذر گیشا هنوز کامل نشده است و اگر وارد شویم به موضوع مصالح و سازه این زیرگذر شاید هزاران ایراد از داخل آن به دست بیاید.

علیخانی گفت: ما چقدر تذکر دادیم که باید مشکل میدان امام حسین و خیابان هفده شهریور برطرف شود اما هیچ اتفاقی نیافتاده است و گویا قرار نیست اولویت های شورا مد نظر شهردار تهران قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مگر این مدیریت شهری و شهرداری چقدر فرصت دارند که بخواهند این کارهای اولویت دار را انجام بدهند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید