۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 50299179

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه وضعیت استان قم همچنان عادی نشده است خاطرنشان کرد: فعلا حدود ۹۰ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری هستند که حال ۳۱ نفر آنها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه وضعیت استان قم از نظر شیوع کرونا «زرد» با خطر متوسط است، گفت: در حال حاضر ۹۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین محمدرضا قدیرگفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نهم خرداد ماه، ۲۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی بیان کرد: ۱۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۹ نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال ۳۱ نفر آنها وخیم است.

قدیر یادآور شد: امروز صدمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور است که تیم پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و تیم بهداشت در مراکز بهداشتی با تمام وجود در راستای مقابله با این ویروس کوشیده اند و قدردان خدمات آنها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است؛ از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم مسائل بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از حفاظت فردی را همچنان جدی بگیرند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید