یک کشتارگاه‌های طیور در ارومیه به علت گران فروشی 500 میلیون تومان جریمه شد.

به گزارش سلام نو، علیرضا محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی جریمه سنگین کشتارگاه مذکور اظهار کرد: برابر گزارشات واصله مردمی در خصوص اختلاف قیمت مرغ"، بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از 3 کشتارگاه‌ صنعتی طیور این استان در ارومیه بازدید مشترک داشتند و نتیجه آن شد که این فروشندگان به دلیل گرانفروشی جمعاً 332 هزار و 333 کیلوگرم مرغ، جریمه نقدی شوند.

وی، رعایت نشدن قیمت مصوب، گرانفروشی و اختلاف قیمت را از دلایل جریمه کشتارگاه های طیور عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این کشتارگاه‌ها در تعزیرات حکومتی ارومیه مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: پس از تحقیق، بررسی و استماع اظهارات و دفاعیات غیرموجه مدیران عامل کشتارگاه‌های طیور ارومیه مبنی بر اینکه تولید و کشتار انبوه در ایام پیش رو و نوسانات بازار قید شده بودند، آنان مجموعا به پرداخت 5 میلیارد و 547 میلیون ریال جزای نقدی، محکوم شدند.

وی، نظارت بر نحوه فعالیت کشتارگاه‌ها را یکی از برنامه‌های مهم سازمان، ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا گشت‌های مشترک بازرسی و نظارتی در قالب طرح تنظیم بازار با تمامی نیروهای بازرسی انجام می‌شود.

محمودی اظهار کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب،  درج نشدن قیمت و صادر نشدن صورتحساب را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح تا 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید