در واقع بسیار محتمل است که در طول رابطه خود، فراموش کرده باشید که همسر بودن به چه معناست و همسرتان به چه چیزی احتیاج دارد. البته، این برای هر دو طرف اتفاق می افتد و زنان نیز می توانند به همان اندازه مقصر باشند. با این حال، این اتفاق بیشتر به ویژه برای مردان رخ می دهد.

چیزهای مختلفی وجود دارند که هر زن از همسر خود انتظار دارد. اگرچه هر رابطه متفاوت است، اما بسیاری از خواسته ها و نیازهای در بین افراد در سراسر جهان یکسان است. بنابراین اگر به نظر می رسد همسر تان از شما ناراحت و ناراضی است، لیست زیر را برای بهبود روابط تان  در نظر بگیرید:

صمیمیت

این فقط به معنای صمیمیت جنسی نیست. در حقیقت، برای بیشتر زنان، صمیمیت عاطفی بسیار مهم تر است. به عنوان همسر، شما فردی هستید که بهتر او را می شناسید و نزدیکترین فرد محرم او هستید.

متأسفانه بسیاری از زوج ها با پیشرفت روابط خود این عنصر را از دست می دهند. وقتی اهمیت صمیمیت عاطفی فراموش شود، زوجین از هم جدا می شوند. زنان از بین می روند و نسبت به سایر جوانب زندگی شان بی رغبت می شوند، زیرا صمیمیت در رابطه آن ها از بین رفته است.

دوستی

دوستی، محکم ترین پایه و اساس رابطه بین افراد است. این بدان معناست که وقت بیشتری  را در کنار یکدیگر بگذرانید. در حالی که از کنار هم بودن لذت می برید، همدیگر را در آغوش بگیرید و با هم صحبت کنید. صحبت کردن و حضور در کنار یکدیگر کاری است که بسیاری از زنان دوست دارند، همسرشان انجام دهند.

به رسمیت شناختن

همسرتان کارهای زیادی انجام می دهد. مهم نیست پیکربندی روابط شما چگونه است، او به احتمال زیاد کارهای زیادی برای ادامه بهترزندگی انجام می دهد و می خواهد که شما آن ها را ببینید و قدردان باشید.

این یک مورد مشترک بین زنان و مردان  است. همه ما می خواهیم به رسمیت شناخته شده و قدردانی شویم. بدون آن، نارضایتی می تواند ایجاد شود. یکی از بزرگترین شکایاتی که زنان نسبت به همسران خود دارند، احساس عدم توجه است.

جذابیت

زنان می خواهند احساس زیبایی کنند. هرچه جذابیت بیشتری به شما نشان دهد، محبت و گرایش به صمیمیت جنسی نیز بیشتر خواهد بود.

خنده

مطالعات نشان داده اند، خنداندن همسرتان و به اشتراک گذاشتن خنده در کنار یکدیگر می تواند در کاهش موانع و حفظ نزدیکی از هر چیز دیگری موثر باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید