نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید در رأس امور قرار گیرد ، گفت: وام‌های کم‌بهره و اختصاص سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان استان باید ایجاد شود.

به گزارش سلام نو، سیدمهدی فرشادان در مراسم کلنگ‌زنی خانه امید سنندج اظهار داشت: بازنشستگان عمر گرانمایه خود را سالیان سال برای خدمت به جامعه صرف کرده‌اند لذا وظیفه ما محقق کردن مطالبات آنها و استفاده از تجارب گرانقدرشان است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته با بازنشستگان استان کردستان جلسه‌ای داشتم که مشکلات و خواست‌های منطقی خود را مطرح کردند و بنده مطالبات این عزیزان را به کمیسیون اعلام کردم.

فرشادان تاکید کرد: اعمال فوق‌العاده مناطق عملیاتی یا منطقه جنگی صرفا برای شاغلین، کم لطفی در حق بازنشستگان است و این امر باید به بازنشستگان هم تعلق بگیرد بنابراین بازنگری در این قانون ضروری است و تلاش مجمع نمایندگان استان گرفتن این حق برای بازنشستگان است.

وی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان را وظیفه خود و دیگر مسوولان استان اعلام کرد و افزود: باید بهترین امکانات را در حوزه‌های درمانی و اجتماعی برای جامعه بازنشستگی فراهم کنیم در غیر اینصورت در آینده با مشکلات مختلفی در این حوزه روبه رو خواهیم شد.

فرشادان با بیان اینکه وام‌های کم‌بهره و اختصاص سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان استان باید ایجاد شود، افزود: مدیران امروز بازنشستگان فردا هستند لذا ما هم در آینده به این خانه ملحق می‌شویم، بنابراین رسالت ما فراهم کردن آرامش و آسایش و محقق کردن مطالبات این عزیزان است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید