هر فکری که دائم انرژی ‌تان را صرفش می‌ کنید، تجارب آن ماهیت، در زندگی‌ تان ظاهر خواهد شد، تنها به این خاطر که آن‌ها را به‌ صورت ناخودآگاه خلق کرده‌اید، بنابراین اگر بر افکار یا آدم‌های منفی تمرکز کنید، تجربه‌های منفی بیشتری خواهید داشت. بالعکس، اگر توجه خود را به جنبه‌های مثبت زندگی و چیزهایی که باعث خوشحالی هستند معطوف کنید، میزان بیشتری از آن‌ها را در آینده خواهید دید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد. در اینجا 4 مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع استفاده کنید.

مرحله 1: ذهن خود را پاک کنید

وقتی ذهن خود را پاک می کنید، می توانید به طور خاص روی آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید. یک راه آسان برای پاک کردن افکار خود از طریق تنفس عمیق است. ما به صورت ناخودآگاه نفس می کشیم، اما نفس عمیق به این معناست که چشمان خود را ببندید، 3 نفس عمیق بکشید و بازدم را خارج کنید تا وقتی اکسیژن در ریه های شما باقی نماند. این می تواند به شما کمک کند در لحظه حضور پیدا کرده و افکار اضطراب آور را رها کنید.

مرحله 2: اهداف خود را یادداشت کنید

نوشتن اهداف به شما کمک می کند تا رویاها و احساساتی را که می خواهید، در ذهن ناخودآگاه خود به دست آورید. وقتی اهداف خود را یادداشت می کنید، سعی کنید کلمه بخواهید را به خواست تغییر دهید. به عنوان مثال، من این پیشرفت و پاداش را در پایان سال دریافت می کنم. قدرت اراده می تواند به شما کمک کند هیجان مثبت، انگیزه و خوشبختی را احساس کنید.

مرحله 3: اهداف خود را تجسم کنید

خود را از قبل در رسیدن به هدف خود تصویر کنید. چه احساسی خواهید داشت؟ چه می پوشی؟ کجا خواهید ایستاد؟ با چه کسی خواهی بود؟

تجسم آینده، یادآوری خوبی برای آنچه می خواهید است. چیزی که می تواند به شما در تجسم اهداف کمک کن ، ایجاد صفحه دید است. می توانید از طریق مجلات و پیدا کردن عکس یا کلماتی که با خواسته های شما طنین انداز باشد، شروع کنید. تمام تصاویر و کلمات خود را روی صفحه قرار دهید و آن را در جایی قرار دهید که هر روز بتوانید آن را ببینید. با این کار، انرژی و تعهد واقعی را روی آنچه واقعاً می خواهید، متمرکز کنید.

مرحله 4: اقدام کنید

اکنون که می دانید چگونه انرژی مثبت جذب می کنید، می توانید اقدامی انجام دهید و شروع به تجلی کنید. ممکن است شما از ناکامی و شکست، دچاراحساس ترس یا نگرانی شوید، اما تصمیم گیری در مورد اقدام باعث می شود تا به اهداف خود نزدیک شوید. فقط به یاد داشته باشید که ذهن خود را پاک کنید، اهداف خود را بنویسید، آن ها را تجسم کنید و اقدامات لازم را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

انجام اقدامات ذکر شده، سخت نیست، اما صبر و استقامت لازم دارد. احساس مثبت بیشتری به زندگی خود وارد کنید تا عاقلانه از مغز خود استفاده کرده و در نهایت بتوانید مطابق با علایق و خواسته هایتان زندگی کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید