۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 49840043

طبق اعلام تلویزیون دولتی ژاپن، دولت این کشور با سنجش میزان ابتلا و ریسک شیوع بیماری در هر منطقه از کشور، فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی را به طور مرحله‌ای از سر خواهد گرفت.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا، تلویزیون دولتی ژاپن اعلام کرد در پی لغو وضعیت اضطراری در سراسر ژاپن، این کشور قصد دارد تا فعالیت های اجتماعی و اقتصادی خود را به طور مرحله ای از سر بگیرد.

"ان. اچ. کی" روز سه شنبه عنوان کرد دولت قصد دارد در حالی که میزان ابتلا و ریسک شیوع بیماری در هر منطقه از کشور را ارزیابی می کند، محدودیت ها را در بازه های حدوداً سه هفته ای کاهش دهد.

به کنسرت ها و نمایشگاه ها، با اعمال محدودیت بر تعداد شرکت کنندگان، اجازه برگزاری داده خواهد شد این محدودیت ها به گفته دولت طی چند مرحله برداشته خواهد شد.

ورزش های حرفه ای از جمله بازی های فوتبال «جی لیگ»  می توانند از روز ۱۹ ژوئن/ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹/ البته ابتدا در استادیوم های خالی شروع به کار کنند شمار تماشاچیان به تدریج افزایش خواهد یافت.

دولت همچنین قصد دارد از روز اول اوت /۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / به رویدادهای ورزشی با هر اندازه ای اجازه برگزاری دهد به شرط آن که تعداد جمعیت تماشاگران کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت محل برگزاری باشد.

از مکان های اجرای زنده موسیقی و اماکن تفریحی زندگی شبانه هم خواسته شده تا کماکان بسته باقی بمانند تا کارشناسان روش های جلوگیری از ابتلا در این مکان ها را بررسی کنند به احتمال به این مکانها اجازه داده خواهد شد تا از روز ۱۹ ژوئن کار خود را از سر بگیرند.

وضعیت اضطراری در توکیو پایتخت و منطقه هوکایدو از روز گذشته /دوشنبه/ لغو شد همزمان گزارش شده است شمار مبتلایان به کرونا در پایتخت و دیگر مناطق ژاپن رو به کاهش است و وضعیت سامانه های بهداشتی کشور بهبود یافته است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید