مهم نیست که چند سال دارید یا چقدر احساس سلامتی می کنید، هیچ انکاری وجود ندارد که همه ما باید مراقب سلامتی خود باشیم. مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد بدون اینکه قصد داشته باشند یا متوجه باشند، کاری انجام می دهند، که به سلامتی شان آسیب می رساند. آیا شما یکی از این افراد هستید؟ مطالب زیر به مواردی اشاره می کنند، که به سلامتی شما آسیب می رسانند، بدون آنکه متوجه شوید.

سکوت در مورد دردها و نگرانی هایتان

دلایل مختلفی وجود دارند که شاید تصمیم گرفته اید آن را نزد خود نگه دارید. شاید خجالت زده باشید یا شاید شما نمی خواهید به کسی بگویید. مهم نیست که چه چیزی باعث آن می شود، پنهان کردن این نگرانی ها هرگز یک حرکت خوب نیست. این می تواند باعث ایجاد مشکلات سلامتی زیادی شود، از درد قفسه سینه و کمبود خواب گرفته تا سردرد و فشار خون بالاتر. بنابراین، اگر مشکلی پیش آمده است، با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید یا با یک مشاورجلسه بگذارید.

نداشتن خواب کافی

ما نمی توانیم درباره سلامت صحبت کنیم بدون اینکه در مورد خواب صحبت کنیم. اگر خواب کافی ندارید و یا خوابتان از کیفیت نامطلوبی برخوردار است، این ممکن است آسیب های بیشتری به سلامتی شما وارد کند. درجه حرارت اتاق را تنظیم  نمایید و عطرهای آرامش بخش را اضافه کنید تا خواب بهتری داشته باشید.

مصرف قرص های رژیمی یا مکمل ها

انجام  چیزی به دلیل اینکه یکی از دوستان شما در حال انجام چنین کاری است اشتباه دیگری است. فرقی نمی کند که این قرص ها رژیمی باشد یا هر نوع محصول دیگری، باید در مورد آنچه که وارد بدن خود می کنید، بسیار مراقب باشید. شما هرگز نباید کورکورانه رفتار دوستان خود را دنبال کنید، حتی اگر آن ها نتایج خوبی در یافت می کنند. همه افراد متفاوت هستند و شما نمی توانید خطرات ناشی را پیش بینی کنید.

باز کردن پنجره های اتومبیل

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مطالعه ای را در این باره انجام داده است. آن ها دریافتند که آلاینده های مضر که هنگام رانندگی به اتومبیل شما وارد می شوند، می توانند آسیب ریوی ایجاد کنند. بهترین کار این است که قبل از شروع حرکت، پنجره ها را باز کرده و از تهویه خودرو استفاده کنید.

اگر متوجه شدید که در انجام هر یک از خطاهای سلامتی که در بالا ذکر شد، مقصر هستید، نیازی به وحشت نیست. به سادگی از توصیه هایی که ارائه شده استفاده کنید تا بتوانید دست از ارتکاب این اشتباهات بردارید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید