۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 49371233

آسمان استان کردستان در روزهای پنجشنبه و جمعه پدیده خاص هواشناسی را شاهد نخواهد بود ولی هوا این استان به مرور چند درجه گرم‌تر خواهد شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنات کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه پدیده خاص هواشناسی در سطح استان نخواهیم داشت اعلام کرد که دمای هوای کردستان به طور میانگین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

خسرو سیف پناهی شعبانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به  به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی اظهار کرد: از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده جو استان پایدار بوده و طی این مدت به جز رشد موضعی ابر و گاهاً وزش باد شدید در بعدازظهرها بخصوص روزهای جمعه و شنبه، پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

وی افزود: البته برای بعدازظهر امروز احتمال بارش خفیف و پراکنده برای جنوب شرق استان وجود دارد.

از روز یکشنبه هفته آینده با نزدیک شدن موج تراز میانی جو به نیمه غربی کشور عمدتا شاهد افزایش سرعت وزش باد و شکل گیری گردوخاک در سطح استان خواهیم بود که در بولتن های آینده بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی می شود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان در پایان یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز امروز شاهد افزایش ۲ تا ۴ درجه ای دما در سطح استان خواهیم بود؛ این شرایط  تا چند روز آینده ادامه داشته و دما در همین محدوده باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید