۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 49257709

بازیکنان تیم چلسی در قالب گروه های پنج نفره تمریناتشان را آغاز کردند.

'این برای بازیکنان خوب است زیرا آنها می خواهند در شرایط مناسب تمرین قرار گیرند. ما می دانیم که شرایط برای همه دشوار است ، بنابراین برای اطمینان از درست بودن آن یک چالش پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بازیکنان چلسی و برخی پرسنل باشگاه بعد از ظهر سه شنبه به کوبهام محل تمرین آبی پوشان بازگشتند تا مطابق پروتکل های بازگشت به لیگ برتر و دستورالعمل های دولت انگلیس در مورد فاصله گذاری اجتماعی ، تمرینات گروهی کوچک را آغاز کنند.

نمایندگان لیگ برتر روز دوشنبه به اتفاق آراء به نفع بازگشت به تمرینات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، به اتفاق آرا رای دادند که بازیکنان مجاز به همکاری در گروه های ۵ نفری بودند.

مسئولان حداقل ۱۴ رأی مثبت نیاز داشتند تا مرحله نخست بازگشت به تمرین را انجام دهند که در آن تماس بین بازیکنان ممنوع است.

و چلسی در استفاده از دستورالعمل های جدید وقت را تلف نکرد و بازیکنانشانبا هم کار کردند. در همین راستا فرانک لمپارد و دستیارانش در حالی که اعضای تیم تمرینات را شروع کرده بودند، حضور داشتند. این تمرین عمدتاً بر روی تناسب اندام بوده است.

تیم لمپارد به طور بالقوه در برنامه زمانی سختی قرار دارد که ۱۲ ژوئن هنوز علی رغم تعدادی از بازیکنان برتر از جمله رحیم استرلینگ و دنی رز ، به عنوان تاریخ بازگشت احتمالی مورد توجیه قرار می گیرند و ابراز اشتباه می کنند.

لمپارد درباره شروع تمرینا تیمش گفت: باید بتوانیم برنامه ریزی کنیم که مرحله اول چگونه خواهد بود زیرا به دلیل محدودیت در نحوه کار، تمرین ما نیزکاملاً متفاوت خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید