كوید 19، فقط سلامت جسمی و سلامت روانی شخص را هدف قرار نمی دهد. این بیماری بر اقتصاد ما نیز تأثیر می گذارد. در چنین اوضاع وخیمی، مهم است که دوباره هزینه های خود را ارزیابی کرده و مطمئن شوید که تصمیمات عاقلانه ای اتخاذ می کنید. این موارد را بررسی کنید، تا حتی پس از اتمام این بیماری همه گیر، دوباره پول خود را به اشتباه از دست ندهید.

1. قرعه کشی

قرعه کشی کلاهبرداری گسترده ای است. فقط به اعداد نگاهی بیاندازید. مطمئناً، جوایز بسیار گسترده به نظر می رسند. چه کسی دوست ندارد ده میلیون تومان برنده شود؟ با این حال، شانس واقعی برنده شدن در این قرعه کشی ها با توجه به میزان افراد شرکت کننده بسیار ناچیز است.

2. اشتراک مجله

به نظر می رسد، اشتراک مجله، یک راه عالی برای حمایت از صنعت سرگرمی باشد. با این حال، اشتراک مجله با چند هزار تومان بیشتر از هر شماره جدید، به زودی باعث هدر رفت بخش قابل توجهی از پول شما می شود.

این روزها مجلات به لطف اینترنت در حال مرگ هستند. انتشارات جابجا شده و محتوا به صورت آنلاین، ارزان یا رایگان ارائه می شوند. محتوای آنلاین مرتباً به روز می شود، روزنامه نگاران می توانند به محض روشن شدن اطلاعات جدید، قطعات را به سرعت به روزرسانی کنند.

مجلات از جوهرهای براق و سایر مواد غیر پایدار در تولید خود استفاده می کنند. در مقابل، محتوای آنلاین برای محیط زیست بسیار سالم تر است، به ویژه با توجه به حرکت فعلی به سمت منابع انرژی پایدار.

3. هزینه پول در رستوران های فرودگاه

سفربا هواپیما، چه در سطح بین المللی و چه حتی در داخل کشور، گران است. با این حال، برای این سفر هزینه خواهید کرد. اغلب مردم بودجه برای پرواز، هتل، کرایه قطار، غذاف نوشیدنی و ورود به رویدادها یا جاذبه های تفریحی را در نظر می گیرند. آنچه که آن ها اغلب برای آن هزینه نمی کنند، کمبود وعده های غذایی در فرودگاه است.

خرید غذا از رستوران فرودگاه گران است. اگر غالباً مسافرت کنید، برنامه ریزی در آینده و تهیه چیزی برای خوردن در خانه می تواند در دراز مدت موجب پس انداز بیشتر برای شما شود.

4. مواد غذایی از قبل خرد شده

سوپر مارکت ها پر از غذاهای آماده شده، هستند. بعضی مغازه ها، میوه، سبزیجات از قبل خرد شده و سایر مواد غذایی مناسب برای فروش را پوست کنده اند. این کار نه تنها باعث افزایش غیرضروری ضایعات پلاستیکی می شود، بلکه هزینه ای را نیز برای خریدار به همراه دارد. پرتقال های پوست کنده، سیب زمینی پوره بیش از انواع خام قیمت دارند. اگر در مورد پس انداز کردن پول جدی هستید، ورود به آشپزخانه مطمئناً یکی از بهترین راه ها برای پیشبرد هدف تان است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید