یک شرکت بیوتکنولوژی در آمریکا مدعی کشف آنتی بادی‌ برای جلوگیری از فعالیت کرونا در بدن شده است که سلول‌های بدن ۱۰۰ درصد سالم می مانند.

تسنیم نوشت: شرکتی بیوتکنولوژی در آمریکا در ادعایی بیان کرده است که آنتی بادی کشف شده، از ورود و فعالیت ویروس کرونا در بدن جلوگیری می‌کند.

یک شرکت بیوتکنولوژی در آمریکا مدعی شده است که نوعی از آنتی بادی را کشف کرده که ۱۰۰ درصد اثرات بیماری کرونا در بدن انسان را خنثی کرده و جلوی فعالیت ویروس را می‌گیرد.

پایگاه خبری "دیلی میل" نوشت، شرکت بیوتکنولوژی "سورنتو" در شهر "سن دیاگو" کالیفرنیا اعلام کرده است که آنتی بادی " STI-۱۴۹۹" ld" می‌تواند به طور کامل از فعالیت ویروس کووید۱۹ در بدن جلوگیری کند و ۱۰۰ درصد سلول‌های بدن سالم بمانند.

شرکت سورنتو با همکاری دانشکده پزشکی " Mt Sinai" در نیویورک در حال توسعه است.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که می‌تواند حدود ۲۰۰ هزار دوز از این آنتی‌بادی را تولید کند که احتمالا ماه‌ها زودتر از واکسن ویروس کرونا در دسترس قرار گیرد.

این شرکت برای دریافت مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اقدام کرده است که تاکنون هیچ جوابی دریافت نکرده است.

"هنری جی" مدیر عامل شرکت سورنتو در این‌باره گفت: « ما می‌خواهیم تاکید کنیم که درمانی وجود دارد؛ اگر ما آنتی بادی مدنظر را در بدن افراد داشته باشیم دیگر هیچگونه ترسی وجود ندارد؛ این راه حل ۱۰۰ درصد جواب می‌دهد.»

این آنتی بادی تاکنون بر روی انسان آزمایش نشده است و شرکت سورنتو به دنبال مجوز برای آزمایش است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید