۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 48834939

مدافع کروات تیم استقلال تهران از بازگشت اش به همراه شیخ دیاباته به تهران خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال تهران درباره بازگشت به ایران و پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه تهرانی گفت: نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی مان نگران می‌کنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم. ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم.

او ادامه داد: من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطوری انجام می شود! هواداران نگران نباشند چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.

میلیچ افزود: ضمن تشکر از  مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عظم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده و الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده بوده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات می‌باشند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید