منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ابراز امیدواری کرد مجلس آینده با پیگیری اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان بتواند خدمتی را به جامعه دوازده میلیونی مجرد کشور ارائه کند.

دومین جلسه از مجموعه نشستهای تخصصی حوزه خانواده با محوریت پیگیری قانون "تسهیل ازدواج جوانان" دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 به میزبانی معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور با حضور علی خضریان منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، "نماینده دوازده میلیونی" عنوان دومین جلسه از مجموعه نشستهای تخصصی حوزه خانواده بود که با حضور علی خضریان منتخب مردم تهران و جمعی از نمایندگان دانشجویان در محل سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از بسیج دانشجویی دانشگاههای انقلاب اسلامی، شاهد و آزاد تهران جنوب به بیان نظرات و مطالبات خود در جهت پیگیری اجرای قانون "تسهیل ازدواج جوانان" پرداختند.

در این جلسه علی خضریان با مهم دانستن تقویت ظرفیت اجتماعی بسیج دانشجویی، بر ورود جریانهای دانشجویی کشور به عمق مباحث اجتماعی تأکید کرد.

منتخب این دوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده از پیوست رسانهای را برای معرفی خدمات ارائه شده بسیج داشجویی همچون پیگیری تصویب قانون مذکور و نیز افزایش مبلغ وام ازدواج را لازم و ضروری دانست.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم برنامهریزی صاحبنظران و اندیشمندان جبهه انقلاب برای آینده حوزه زنان-خانواده و ترویج سبک انقلابی خانواده خاطر نشان کرد، اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ازدواج جوانان در کشور است و ابراز امیدواری کرد مجلس آینده با پیگیری اجرای این قانون بتواند خدمتی را به جامعه دوازده میلیونی مجرد کشور ارائه کند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید