۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 47782080

جمشید نیکزاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، از سقوط یک دستگاه خودروی نیسان با 5 سرنشین در دره هراز خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت.

سقوط یک دستگاه خودرو نیسان با تعدادی سرنشین در منطقه پنجاب جاده هراز یک کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش سلام نو، جمشید نیکزاد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی تماس تلفنی جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو نیسان با تعدادی سرنشین در منطقه پنجاب جاده هراز بلافاصله تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شد.

او با اشاره به اینکه این تماس ساعت ۶ صبح امروز انجام شد؛ افزود: تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کهرود این جمعیت بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

حادثه ای مرگبار در منطقه پنجاب

نیکزاد گفت: در این حادثه که در منطقه جاده نشل حدود ۶۰۰ متر مانده به جاده اصلی هراز در منطقه پنجاب اتفاق افتاد؛ متاسفانه یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد و چهار نفر مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به حضور تیم‌های امدادی پایگاه کهرود و اورژانس ۱۱۵ در این عملیات امدادرسانی گفت: مصدومین حادثه پس از رهاسازی به مراکز درمانی منتقل شدند.

پرواز بالگرد اورژانس برای نجات 4 مصدوم

اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران نیز گفت: در این حادثه یک آقای ۵۳ ساله در دم جان باخت و ۴ مرد دیگر نیز مصدوم شدند که با توجه به نیاز به انتقال سریع و تعداد مصدومین، به بالگرد اورژانس دستور پرواز داده شد.

او افزود: مصدومین که دچار آسی‌های چندگانه به اندام‌های مختلف شده بودند توسط بالگردبه شهرستان آمل و بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید