۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 47761814

مرکز خراسان رضوی دهیار روستای احمدآباد خزاعی، از زنده گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی که با سیلاب به آشپزخانه یک واحد مسکونی راه یافته بود، خبر داد.

دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در روستایی در بخش رخ تربت حیدریه زنده گیری شد.

به گزارش سلام نو، مرکز خراسان رضوی، دهیار روستای احمدآباد خزاعی از توابع بخش رخ گفت: در پی تماس تلفنی بازنده گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در بخش رخ سامانه۱۲۵ و درخواست کمک اهالی روستا از آتش نشانی مبنی بر وجود دو مار زنده در یک واحد مسکونی، نیرو‌های امدادی آتش نشانی نسر به محل اعزام، اما موفق به پیدا کردن مار‌ها نشدند.

جواد امیری افزود: اما روز بعد با تلاش مارگیر‌های محلی این دو حلقه مار که یکی پشت موتور یخچال و دومی زیر ظرفشویی جا گیر شده بودند به دام افتادند.

وی گفت: این مار‌ها از نوع زیتونی و آبی پس از جاری شدن سیلاب به داخل واحد مسکونی آمده بودند و باعث رعب و وحشت اهالی خانه شدند.

دهیار احمدآباد خزاعی افزود: مار‌های صید شده تحویل سرم سازی خراسان رضوی شدند

امیری افزود: در برخی مناطق مار‌ها در جست و جوی آب و غذا به سمت مناطق مسکونی می‌آیند و مردم باید در صورت مشاهده و بروز حوادثی از این دست با حفظ خونسردی از کشتن مار‌ها و تحریک آنان خودداری کنند

مرکزخراسان رضوی، دهیار روستای احمدآباد خزاعی از توابع بخش رخ گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک اهالی روستا از آتش نشانی مبنی بر وجود دو مار زنده در یک واحد مسکونی، نیرو‌های امدادی آتش نشانی نسر به محل اعزام، اما موفق به پیدا کردن مار‌ها نشدند.

جواد امیری افزود:، اما روز بعد با تلاش مارگیر‌های محلی این دو حلقه مار که یکی پشت موتور یخچال و دومی زیر ظرفشویی جا گیر شده بودند به دام افتادند.

امیری افزود: در برخی مناطق مار‌ها در جست و جوی آب و غذا به سمت مناطق مسکونی می‌آیند و مردم باید در صورت مشاهده و بروز حوادثی از این دست با حفظ خونسردی از کشتن مار‌ها وتحریک آنان خودداری کنند.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید