۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 4775800

شدت بارش باران در لرستان به حدی است که مردم برای پایان آن دعا می‌کنند.

به گزارش سلام نو، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در شهرستان الیگودرز به علت بارش شدید باران سه منزل مسکونی در روستای «باب لطفیان» تخریب شد که خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت.

صارم رضایی،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در شهرستان الیگودرز به علت بارش شدید باران سه منزل مسکونی در روستای «باب لطفیان» تخریب شد که خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت.

صارم رضایی گفت: در شهرستان الیگودرز به علت بارش شدید باران سه منزل مسکونی در روستای «باب لطفیان» از توابع بخش بشارت تخریب شد که عملیات امدادرسانی در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به امدادرسانی به ۵۸ خانوار و ۲۲۵ نفر طی ساعات گذشته در استان بیان داشت: همچنین ۵۰ بسته مواد غذایی در بین افراد گرفتار در برف توزیع شد، ضمن اینکه امروز ۲۵ خودرو در گردنه گاماسیاب و ۱۳ خودرو در محور پلدختر به اندیمشک نیز رهاسازی شدند.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دورود و روستا‌های تابعه از جمله «بنک‌آباد»، «ده‌نو»، «ناصرالدین»، «انگشته» و «گورکش» شاهد سیل و آبگرفتگی معابر هستیم.

وی از اعزام ۶ تیم عملیاتی به شهرستان‌های دورود، الیگودرز، پلدختر و گردنه گاماسیاب خبر داد و گفت: امروز همچنین یک دستگاه چادر، ۶ تخته موکت، ۱۵ تخته پتو، ۳ چراع والور و سه ست ظروف در بین آسیب‌دیده‌ها توزیع گردید.

رکنا/

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید