۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 47430938

کیفیت و انواع تشک به طرز چشمگیری نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است. فناوری بهتر و ساخت و ساز قوی تر باعث می شود خرید بهترین تشک بسیار راحت تر شود. امروزه می توان تشک را بر اساس ترجیحات شخصی یا نیازهای خاص انتخاب کرد.

هنگام خرید تشک ایده آل، استانداردهای زیر را رعایت کنید. آن ها تقریباً به شما تفاوت بین یک تشک با کیفیت و یک تشک معمولی را ارایه می دهند.

کیفیت ساخت و ساز

برخی پیکربندی های ساخته شده از فنر ها و مواد ارتجاعی معمولاً طرح های ساخت تشک معمولی را تشکیل می دهند. استحکام فنری که در ساخت کویل ها یا سیم پیچ ها استفاده می شود، میزان استحکام تشک را تشکیل می دهد. فنرهای سنگین تر باعث ایجاد سیم پیچ های سخت تر می شوند و در نتیجه کویل های سفت تر باعث افزایش استحکام بیشتر تشک می شوند.

به طور کلی، تشک های محکم تر دوام بیشتری دارند، زیرا فنرهایی که کویل ها را تشکیل می دهند قوی تر هستند و استحکام کششی را در اثر استفاده بیشتر حفظ می کنند.

تناسب شخصی

امروزه تشک ها می توانند نیازهای شخصی بسیار بیشتری را نسبت به گذشته برآورده کنند. اکنون تشک ها مطابق وزن بدن شخص، خریداری می شوند. افراد سنگین تر برای حمایت بهتر از وزن خود به تشک محکم تری نیاز دارند.

ارتفاع کل تشک یکی دیگر از ملاحظات خواب است. بسیاری از تشک ها و پایه های آن ها از ترکیب های تشک های قدیمی بلندترهستند. انتخاب ارتفاع صحیح برای ورود راحت به رختخواب بسیار مهم است.

سطح راحتی کامل

نرمی تشک یکی دیگر از ویژگی های تشک استاندارد است. استفاده از بالشتک پیشرفته برای پوشاندن سیم پیچ تشک، بسیار مهم است، زیرا موجب راحتی بهتر آن می شود.

به طور کلی ضخامت بالشتک ها، نرمی و راحتی مورد نظر را تعیین می کند. لنت های ساخته شده که بالای تشک قرار می گیرند، راحتی بیشتری را  تنظیم می کنند. تشک های امروزی در مقایسه با تشک ها ده سال پیش، از سطح راحتی بی نظیری برخوردار هستند.

دوام

با توجه به این که سطح ساخت و ساز و راحتی بسیار بهبود یافته، تشک ها نیز دارای خدمات بیشتری هستند. تشک های جدید معمولاً هشت تا ده سال ضمانت دارند.

تشک فوم

یک تشک فوم به احتمال زیاد شکل خود را با گذشت زمان حفظ می کند. از آنجا که در این تشک ها  فنری وجود ندارد، جلوه فرسوده به خود نمی گیرند.

مزیت دیگر این است که این تشک ها گرد و غبار کمتری را به خود می گیرند. چگالی مواد کف، برای زیستگاه حشرات مفید نیست.

نتیجه

اگر در حال خرید تشک هستید، به شما توصیه می شود، از نزدیک به این فناوری شگفت انگیز نگاهی بیندازید. بیشتر کسانی که وقت خود را برای بررسی کیفیت تشک ها اختصاص می دهند، با نتایج بهتر و کالای راحت تری روبرو خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید