عوامل خبری ۳۰ رسانه خارجی از ۱۳ کشور جهان، در جریان روند توسعه شبکه آزمایشگاهی کووید ۱۹ در کشور قرار گرفتند.

به گزارش سلام نو، ۴۴ نفر از نمایندگان و عوامل رسانه‌های خارجی از ۳۰ رسانه و ۱۳ کشور جهان ازجمله آذربایجان، اسپانیا، آلمان، امریکا، انگلستان، ترکیه، چین، روسیه، عراق، فرانسه، قطر، لبنان و یمن در تور رسانه‌ای بازدید از انستیتو پاستور ایران شرکت کردند.

در جریان این تور رسانه‌ای که به همت اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، نمایندگان رسانه‌های خارجی با فرآیندهای تشخیصی آزمایشگاهی بیماری کرونا (کووید ۱۹) در این مرکز مهم تحقیقاتی آشنا شدند.

علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران نیز طی نشستی با نمایندگان رسانه‌های خارجی حاضر، به تشریح نقش و فعالیت‌های این مرکز در حوزه‌های مختلف تشخیصی، اپیدمیولوژی، تحقیقاتی، تولیدی و آموزشی مرتبط با کروناویروس پرداخت و خبرنگاران ضمن تمجید از فعالیت‌ها و زیرساخت‌های انستیتو پاستور ایران در مقابله با اپیدمی کروناویروس، آن را به عنوان الگویی موفق در سطح منطقه و دنیا مطرح کردند.

انستیتو پاستور ایران، موسسه‌ای تحقیقاتی، تولیدی، خدماتی و آموزشی است که با هدف تأمین بهداشت و سلامت جامعه راه اندازی شده است و طی نزدیک به صد سال گذشته در کنترل بسیاری از بیماری‌های عفونی در کشور و دنیا نقش مهمی ایفا کرده‌است.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید