فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد از بین چهار گزینه، یک نفر را برای سرمربیگری تیم ملی این کشور انتخاب خواهد کرد.

به گزارش سلام نو، تیم ملی امارات در سال های اخیر مربیان بزرگ زیادی را روی نیمکت خود داشته اما هرگز نتوانسته در رقابت های قاره ای موفق شود یا این که در مقدماتی جام جهانی به جایی برسد. حالا مسئولان فدراسیون این کشور قصد دارند با انتخاب یک سرمربی بزرگ، شرایط را تغییر دهند و امارات را برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کنند.

طبق آنچه البیان نوشته، مدیران اماراتی ۲۰ گزینه مختلف را برای سرمربیگری بررسی کردند اما حالا تنها چهار اسم را پیش روی خود می‌بینند: کوزمین اولاریو، زوران مامیچ، زلاتکو دالیچ و مهدی علی. از این بین تنها مهدی علی مربی بومی کشور امارات است و بقیه اروپایی هستند.

این در حالی است که پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی امارات به زلاتکو دالیچ احتمالا رد خواهد شد چرا که او قصد دارد همچنان در مسند هدایت تیم ملی کشورش کرواسی باقی بماند.

زوران مامیچ و کوزمین اولاریو اما شانس بالایی در این زمینه دارند. مامیچ باتوجه به درخشش در آلتین یکی از محبوب ترین مربیان کشور امارات است و اولاریور نیز تجارب موفقی را از کار در غرب آسیا ثبت کرده است. او ده سال پیش سرمربی تیم ملی عربستان نیز بود اما به خاطر نتایج ضعیف اخراج شد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید