۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 46925433

 مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، از برخورد مینی‌بوس با پراید در میدان فراهان اراک خبر داد و گفت: این حادثه 2 کشته داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: برخورد مینی‌بوس با یک دستگاه پراید در میدان فراهان اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش سلام نو،  مسعود آقازیارتی افزود: تصادف این خودروها و گیرکردن سرنشینان در داخل خودروی سواری عصر یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹ به آتش‌نشانی اعلام شد که ماموران ایستگاه شماره چهار بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه مینی‌بوس و پراید از قسمت جلو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند و شدت حادثه به حدی بود که خودروی پراید به بیرون از جاده پرتاب و مچاله شده بود.

برخورد مینی‌بوس با پراید در اراک 2 کشته برجا گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اعزام به این محل، به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند و با قرار دادن علایم هشدار دهنده در جاده برای جلوگیری از تصادفات بعدی، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

آقازیارتی اظهار کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید در داخل خودرو گرفتار شده بودند که نجاتگران ضمن قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص امداد و نجات و ست هیدرولیک به بریدن قسمت‌هایی از اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری اقدام کرده و راننده و سرنشین آن را که هر ۲ مرد بودند از داخل آن خارج کردند.

برخورد مرگبار مینی بوس و پراید در اراک / 2 تن جان باختند

وی تصریح کرد: پس از خارج کردن راننده و سرنشین خودروی پراید، آنان تحویل عوامل اورژانس شدند که هر ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بودند و مرگ آنها از سوی عوامل اورژانس تایید شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: یکی از سرنشینان خودروی مینی‌بوس نیز که یک خانم مسن بود در این سانحه دچار مصدومیت شده بود که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید