ابراهیم سلمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد گفت: شاهد ازدحام جمعیت در برخی از مراکز خرید استان هستیم که نتایج این شلوغی ها دو هفته آینده مشخص می شود.

به گزارش سلام نو، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد گفت: مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و صحبت ها در خصوص تاثیر گرما بر ویروس کرونا نامشخص است.

ابراهیم سلمانی گفت: هرچند روزهای گذشته روند بستری ها ثابت بود ولی شرایط کلی در خصوص بیماری کرونا و تعداد بستری ها روند کاهشی دارد.

سلمانی بیان کرد: شرایط قابل پیش بینی نیست و انتظار می رود مردم بیشتر از این رعایت کنند و تا حد امکان به دورکاری ادامه دهند.

وی به رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ارتباطات فیزیکی بپرهیزند.

وی به باز شدن بازار ها و اماکن خرید سرپوشیده اشاره کرد و افزود: امیدواریم این حرکت تاثیر زیادی بر افزایش این بیماری نگذارد و مردم مواظب باشند در مراکز خرید ازدحام ایجاد نشود.

سلمانی با اعلام اینکه نتایج شلوغی ها دو هفته آینده مشخص می شود، گفت: طبق گزارش های ارسالی از مراکز خرید استان در برخی موارد شاهد ازدحام جمعیت هستیم که از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا توجه بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص تاثیر گرما بر کاهش این ویروس گفت: تاثیر عامل گرما بر کاهش یا کنترل کرونا ناشناخته است چون در مناطق گرمسیری هم شاهد ابتلا به این بیماری بوده ایم.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید