این دعوای مجازی دو پیشکسوت فوتبال ایران در حالی جنجال‌ساز شده است که در روزهای اخیر، دعواهای اینستاگرامی بین ورزشکاران کم نبوده و در راس آن آرات حسینی و علی کریمی قرار داشتند.

سلام نو - سرویس ورزشی: اظهار نظر‌های پیروانی و قلعه‌نویی در رسانه‌های مختلف باز هم کار را به فضای مجازی کشاند تا این دو با انتشار پست‌هایی طعنه‌آمیز، غیرمستقیم به هم توهین کنند و جنگ دیگری را در این فضا راه بیاندازند.

به گزارش سلام نو، افشین پیروانی در مصاحبه روز گذشته خود با رادیو در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات قلعه‌نویی درباره دیدار نافرجام پرسپولیس و سپاهان گفت: این عزیزان بهتر است به رختکن تیم خودشان فکر کنند و ببینند صحبت‌های منطقی مطرح می‌کردند؟ شما زمانی می‌توانید درباره اظهارات من در رختکن صحبت کنید که خودتان چنین صحبت‌هایی مطرح نکرده باشید. من اشتباه هم داشتم و این موضوع را قبول می‌کنم. من عاشق پرسپولیس هستم و جانم را برای قهرمانی تیم می‌دهم. مثل بعضی‌ها نبودم که با چهار باشگاه قرارداد ببندم و بعد به باشگاهی بروم که پول بیشتری بدهد. این دوستان به بیانیه نوشتن عادت کرده‌اند. این دوستان باید ببینند چه بلایی بر سر مرحوم ناصر حجازی آوردند؟ پلاکارد آوردید و برای برکناری‌اش روزشمار تعیین کردید.

این حرف‌های مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نگذاشت قلعه‌نویی به سکوت خود ادامه دهد و با انتشار پستی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام، با شعری طعنه‌آمیز جواب پیروانی را داد. افشین پیروانی نیز ساعتی پس از این ماجرا با انتشار استوری، دوباره به قلعه‌نویی طعنه زد تا دعوای این دو بالا بگیرد.

این دعوای مجازی دو پیشکسوت فوتبال ایران در حالی جنجال‌ساز شده است که در روزهای اخیر، دعواهای اینستاگرامی بین ورزشکاران کم نبوده و در راس آن آرات حسینی و علی کریمی قرار داشتند. تعطیلی لیگ و شیوع ویروس کرونا، ضمن تضعیف اعصاب فوتبالی‌های ایران باعث شده تا وقتی اتفاق کوچکی می‌افتد، طرف مقابل با مصاحبه یا پستی تند جواب بدهد و به قولی، از قائله عقب نیافتد. به نظر می‌رسد بر خلاف علی کریمی، امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی جایگاه و شان خود را در فوتبال ایران فراموش کرده‌اند و با تشبیه یکدیگر به حیوانات، در حال نابود کردن شخصیتی هستند که سال‌ها در این فوتبال جمع کرده‌اند.

سن این دو از علی کریمی بیشتر است اما شاید باید جادوگر پرسپولیسی‌ها را الگو قرار دهند که وارد حواشی که آرات حسینی و امیرحسین مقصودلو(تتلو) درست کردند، نشد.

رقابت و کل کل سپاهان و پرسپولیس در سال‌های اخیر همیشه جنجال‌آفرین بوده و حواشی مختلفی را به وجود آورده است اما این دو پیشکسوت فوتبال ایران بهتر است بدانند که نباید این مسئله را با توهین به یکدیگر شخصی کنند و جو ناسالم بین هواداران این دو تیم را خراب‌تر کنند. باید امیدوار بود با مشورت بزرگان و از خودگذشتگی یکی از این دو، به این دعوای مجازی و نه چندان جالب سرمربی سپاهان و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پایان داده شود تا بی‌فوتبالی این روزها، باعث افزایش ناراحتی در جمع فوتبال‌دوستان نشود. این نکته طبیعی است که رفتار هر فردی در رختکن تیمش به دیگران مربوط نیست و نه قلعه‌نویی و نه پیروانی مسئول جواب دادن به این موضوع نیستند زیرا گاهی شرایط باعث می‌شود که الفاظ در راستای موفقیت تیم تغییر کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید