سید محمدرضا حسینی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: روزه‌داری باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری کرونا نمی شود.

به گزارش سلام نو، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: این ابهام که روزه‌داری باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری کرونا می‌شود، درست نیست، بلکه حتی می‌توانیم از مزایای روزه‌داری برای مقابله با کرونا بهره‌مند شویم.

سید محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روزه‌داری در اپیدمی کرونا، اظهار کرد: روزه‌داری یک سنت پسندیده مذهبی است که باعث افزایش سطح سلامت فرد شده و فواید و محسنات زیادی دارد.

وی افزود: این ابهام که روزه‌داری باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری کرونا می‌شود، درست نیست، بلکه حتی می‌توانیم از مزایای روزه‌داری برای مقابله با کرونا بهره‌مند شویم.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: روزه برای افرادی منع می‌شود که پیش از این نیز به دلایلی همچون داشتن بیماری‌های زمینه‌ای نمی‌توانستند روزه بگیرند.

حسینی با بیان اینکه افرادی که بیماری‌هایی دارند، باید اجازه روزه گرفتن را از پزشک خود اخذ کنند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از مزایای جسمی و معنوی روزه‌داری کماکان برخوردار شویم.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید