سریال «هم گناه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و سرمایه گذاری شبکه وی او دی فیلمیو در شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد، این سریال پر بازیگر که اولین سریال مصطفی کیایی نیز محسوب می شود، به خوبی توانسته نظر مثبت به مخاطبین را به خود جلب کند و به  فروش خوبی در شبکه نمایش خانگی دست یافته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر | مرتضی کوه مسکن : در بخش قبلی معرفی و بررسی سریال «هم گناه» به تولید این سریال و کارنامه مصطفی کیایی کارگردان سریال «هم گناه» از سینما تا سریال سازی پرداختیم، حال در این یادداشت به بررسی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

مصطفی کیایی در فیلم های سینمایی اش نیز ثابت کرده بود که علاقه زیادی به استفاده از حضور چهره ها در فیلم هایش دارد، این موضوع حتی در فیلم اولش «بعد از ظهر سگی سگی» هم قابل مشاهده است، وی در اولین فیلم بلند سینمایی خود یعنی «بعد از ظهر سگی سگی» از ترکیب بازیگرانی مطرح همچون رضا عطاران، سعید آقاخانی، مجید صالحی، علی صادقی، بهاره رهنما، مهران رجبی و ... بهره برد و در ادامه نیز اکثر فیلم هایش حداقل با حضور پنج چهره مطرح جلوی دوربین رفته است.

با بررسی دقیق تر کارنامه فیلمسازی مصطفی کیایی می توان به این نتیجه رسید که ترکیب بازیگران فیلم های وی معمولاً علاوه بر برادرش، محسن کیایی که در همه فیلم هایش حضور داشته، شامل تعدادی بازیگر چهره است که اولین بار با او همکاری می کنند و تعدادی بازیگر که قبلاً با وی همکاری کرده اند.

به عنوان مثال سعید آقاخانی که در دو فیلم اول کیایی یعنی «بعد از ظهر سگی سگی» و «ضد گلوله» گرفته تا مسعود کرامتی که در فیلم های «ضد گلوله» و «چهارراه استانبول» و سحر دولتشاهی که در سه فیلم «عصر یخبندان»، «بارکد» و «چهار راه استانبول» با او همکاری داشته اند، در این اواخر نیز مصطفی کیایی بعد از تجربه موفق حضور پرویز پرستویی در فیلم «مطرب» از حضور وی در سریال جدیدش«هم گناه» نیز بهره برده است.

بیشتر بخوانید :

معرفی و بررسی سریال «هم گناه»؛ نخستین تجربه مصطفی کیایی در سریال سازی/بخش اول

مصطفی کیایی با مجموعه‌ای از بهترین‌های سینمای ایران وارد عرصه سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانگی شده‌ و در سریال «هم گناه» بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد‌رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی‌تک جاوید‌نژاد و ... ایفای نقش خواهند کرد.

پرویز پرستویی پس از تجربه موفق در فیلم سینمایی «مطرب» به عنوان اولین بازیگر هایی بود که به گروه بازیگران سریال «هم گناه» اضافه شد و قرارداد خود را با این فیلم امضاء کرد و اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را هم برای خود و هم برای مصطفی کیایی رقم زد و  علاوه بر پرستویی هنرمندانی همچون  هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی و رویا تیموریان و ... نیز اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را با سریال «هم گناه» رقم زدند.

پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که ده سالی از بازی در سریال فاصله گرفته بود و اغلب در فیلم های سینمایی به ایفای نقش می پرداخت، پس از ده سال مجدد به بازی در یک سریال راضی شد، البته این بار نه برای تلویزیون بلکه برای بازی در سریال شبکه نمایش خانگی، آخرین حضور پرویز پرستویی در یک سریال به ده سال و سال 1388 و سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی بر می گردد، وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون فاطمه معتمدآریا، مهراوه شریفی‌نیا، ملیکا شریفی‌نیا، مهرداد ضیایی، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، جمشید مشایخی و ... به ایفای نقش پرداخت.

بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی نیز در سریال «هم گناه» برای اولین بار مقابل دوربین رفت و در واقع سریال «هم گناه» نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی با ایفای نقش کاراکتر جوانی پدرش، محسوب می شود که شباهت بسیاری نیز به پدرش یعنی پرویز پرستویی دارد و طبیعتاً برای مخاطبین نیز دیدن چهره پرستویی جوان جذابیت های فراوانی را خواهد داشت، همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی‌های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است.

از دیگر بازیگران مطرح سریال «هم گناه» می توان به هدیه تهرانی اشاره کرد، هدیه تهرانی بازیگر سرشناس سالهای گذشته سینمای ایران که در این اواخر بسیار گزیده کار شده است و کمتر شاهد بازی وی در فیلم های سینمایی بودیم پس از 8 سال مجدد به ایفای نقشی در سریال برای شبکه نمایش خانگی پرداخت، اولین و آخرین حضور هدیه تهرانی در شبکه نمایش خانگی مربوط به فصل سوم سریال «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی در سال 1390 بر می گردد.

هدیه تهرانی در سریال «هم گناه» با بازی در نقش زیبا فخری راننده وانتی است که با اعتیاد همسرش مجبور به کار در بیرون شده است، وی که معمولاً در فیلم ها به ایفای نقش در کاراکتر زن های پولدار ظاهر می شد به خوبی در سریال «هم گناه» نقش آفرینی کرده است و توانسته بازی قابل قبولی را در سریال «هم گناه» از خود به نمایش بگذارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید