۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 46185574

آرتورو ویدال ستاره خط میانی بارسا دو بار تا آستانه جدایی از آبی و اناری‌ها پیش رفت، اما هیچ وقت کار خود را قطعی نکرد، اما حالا او مشتریان جدیدی دارد.

به گزارش سلام نو، آرتورو ویدال در دو پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تا آستانه جدایی از بارسلونا نیز پیش رفت. حتی گفته شد که این ستاره شیلیایی برای پیوستن به اینتر با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده اما نهایتاً حداقل برای چند ماه دیگر در بلوگرانا ماندگار شد.

با این حال به نظر می رسد که هافبک شیلیایی آخرین روزهای خود در نوکمپ را سپری می کند و به احتمال فراوان در پنجره نقل و انتقالاتی آینده از بارسا جدا خواهد شد. همچنین از نراتزوری به عنوان جدی ترین مشتری ویدال یاد می شود.

نشریه موندو دیپورتیوو چاپ ایالت کاتالونیا اما از یک رقیب غیر منتظره برای اینتر در راه جذب آرتورو ویدال رونمایی کرده است. بر این اساس باشگاه نیوکاسل انگلیس که گفته می‌شود شاهزاده عربستان سعودی در آستانه خرید آن قرار دارد، به جذب ویدال علاقه نشان داده است.

ویدال ماه آینده 33 ساله می شود و قرارداد وی با بارسلونا در ژوئن 2021 به پایان می رسد بنابراین فروش این بازیکن توسط بارسا در تابستان اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید