تاکنون دو میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۹۰ نفر در جهان کرونا گرفته و ۱۵۴ هزار و ۲۶۶ نفر هم جانشان را از دست داده‌اند.

به گزارش سلام نو، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه دو میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۹۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۷۱ هزار و ۱۴۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۳۱ هزار و ۸۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۱۰ هزار و ۲۱ مبتلا رسیده  است؛ تاکنون ۳۷ هزار و ۱۵۸ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۵ هزار و ۸۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹۰ هزار و ۸۳۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۰ هزار و ۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۴۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷۲ هزار و ۴۳۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۲ هزار و ۷۴۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۴۷ هزار و ۹۶۹، ۱۴۱ هزار و ۳۹۷ و ۱۰۸ هزار و ۶۹۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آلمان، چین و اسپانیا به‌ترتیب با ۸۳ هزار و ۱۱۴، ۷۷ هزار و ۲۹ و ۷۴ هزار و ۷۹۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید