حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا در استان همان ۱۹ نفر است و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدید نداشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتلای یک کودک یک ساله به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش سلام نو، حسین فرشیدی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اپیدمی بیماری کووید ۱۹ تاکنون، هزار و ۷۷۲ مورد مشکوک در بیمارستان‌های هرمزگان بستری شدند. از این شمار هزار و ۴۹۶ نفر ترخیص و بقیه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از دو هزار و ۵۷ نفر از افراد بستری شده و دارای علائم سرپایی، تست آزمایشگاهی گرفته شده است. از شمار مبتلایان به کرونا در استان، ۲۶۹ نفر مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدید براثر بیماری کرونا در استان به ثبت نرسیده است و آمار فوتی‌ها همان ۱۹ نفر است. ۴ نفر از مبتلایان جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان بندرعباس، دو نفر میناب و یک نفر در شهرستان پارسیان به ثبت رسیده است.

فرشیدی افزود: دخانیات (به شکل سیگار یا قلیان) باعث تشدید علائم ریوی در بیماران مبتلا به کرونا می‌شود و باید از مصرف آن پرهیز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کم سن‌ترین بیمار مبتلا به کرونا نوزاد یک ساله‌ای است که کرونا از مادر به او منتقل شد. حال هر دو مساعد است.

وی از مردم خواست فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را در همه مکان‌ها رعایت و در مناطق شلوغ از ماسک استفاده کنند. ماسک‌های فیلتردار برای عموم توصیه نمی‌شود.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید