برخی رسانه‌ها از ابتلای یک فرد به ویروس کرونا در استان گلستان از آذر ماه خبر می دهند و عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان، در این باره توضیح می دهد.

ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ابتلای فردی به بیماری کرونا در آذر سال گذشته از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تکذیب شد.

به گزارش سلام نو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ارتباط تلفنی با بخش خبری سیمای مرکز گلستان اتهام برخی رسانه‌ها مبنی بر کوتاهی وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا را رد کرد و گفت: با وجود محدودیت‌هایی که برای تشخیص این بیماری ناشناخته وجود داشت به محض آگاهی از اولین مورد ابتلا به کرونا در هفته اول اسفند موضوع را در دستور کار قرار داده و تمهیدات لازم را اتخاذ کردیم.

عبدالرضا فاضل با اشاره به دروغ بودن ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ابتلای فردی به بیماری کرونا در آذر سال گذشته گفت: آذر پارسال فردی با علایم بیماری تنفسی و با داشتن بیماری زمینه‌ای ریوی و اختلالات کبد به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه کرد و پس از انجام آزمایشات لازم ابتلای ایشان به آنفلوانزا تایید شد و تحت درمان قرار گرفت.

او افزود:این فرد دیروز مجددا به علت مشکلات ناشی از نارسایی کبد به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه نمود و متاسفانه چند ساعت بعد از مراجعه از دنیا رفت، اما این حادثه هیچ ارتباطی به مراجعه ۴ ماه پیش ایشان نداشته است و این ادعا که ایشان در آذر سال گذشته به کرونا مبتلا بوده از اساس دروغ است.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید