۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 45207226

بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی برزیل در مصاحبه با وبسایت فیفا فوتبال مسی را به رونالدو ترجیح داد.

به گزارش سلام نو، سال هاست که بحث مقایسه بین مسی و کریستیانو رونالدو مطرح می شود و هر دو، طرفداران خاص خود را دارند. برخی حتی این دو را بهترین های تاریخ فوتبال نیز می دانند و تقریبا رکورد و افتخاری نیست که به آن دست پیدا نکرده باشند.

مسی سال 2019 توانست برای ششمین بار فاتح توپ طلا شود و از این حیث از رونالدو پیشی گرفت. فوق ستاره پرتغالی با 5 توپ طلا در تعقیب مسی است.

کاکا که بین سال های 2009 تا 2013 برای رئال مادرید بازی می کرد، در مصاحبه با وبسایت فیفا از مسی به عنوان بازیکن موردعلاقه خود صحبت کرد و گفت:« کریستیانو یک ماشین است. او نه تنها از لحاظ بدنی، سریع، قدرتمند و پرانرژی است که از لحاظ ذهنی نیز همیشه در بالاترین سطح قرار دارد.

رونالدو همواره پیروزی می خواهد و دوست دارد بهترین بازیکن دنیا باشد. او یک فوتبالیست باورنکردنی است. تجربه بازی کنار رونالدو را دارم و باید بگویم که بی نظیر است ولی در هر صورت من مسی را ترجیح می دهم. او یک نابغه خالص است و فرمی که بازی می کند، استثنایی است. البته هر دو در بین 5 بازیکن برتر تاریخ فوتبال قرار دارند. بسیار خوش شانسیم که در عصر این دو فوق ستاره حضور داریم و می توانیم بازی های شان را هر هفته تماشا کنیم.»

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید