در شرایط پيش فروش خودروهای هایما اس7 ، هایما اس5 ، اچ30 كراس ، دنا ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربوشارژ، پژو207 دستی و وانت آريسان بدون اعمال هيچگونه محدوديت و با شرايط يك بار صلح در زمان تحويل انجام می شود.

به گزارش سلام نو، پس از حرف و حدیث ‌های بسیار، ایران خودرو سرانجام مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر ٤٥ میلیون تومانی خود را از دولت دریافت کرد و تغییرات قیمتی خودروهای پژو ٢٠٦، خانواده سمند، پژو ٤٠٥، رانا و پژو پارس سال را در لیست دی ماه خود منتشر نموده است.

براین اساس تغییرات قیمتی در محصولات ایران خودرو بیش از ١٠ میلیون تومان در انواع محصولات بوده است.

ایران‌ خودرو پیش از این در دو مرحله قیمت هایما S5، دانگ فنگ H30 کراس، دنا پلاس، پژو پارس اتوماتیک و پژو ٢٠٧ دنده دستی را بالا برده بود و یک نوبت هم قیمت پژو ٢٠٧ اتوماتیک را افزایش داده بود.

استراتژی این شرکت برای اعلام قیمت های جدید، استراتژی افزایش پلکانی خواهد بود و از همین رو احتمال افزایش مجدد قیمت محصولات این خودروساز ظرف هفته ها یا ماه های آتی نیز دور از ذهن به نظر نمی رسد.

گروه صنعتی ایران خودرو مرحله جدید پیش فروش محصولات خود را ویژه دی ماه ۹۷ از روز دوشنبه آغاز می کند.

شرایط پیش فروش مشارکت در تولید دی ماه ۹۷ از روز دوشنبه ۹۷/۱۰/۲۴ لغایت ۹۷/۱۰/۳۰ آغاز می شود.

جدول ۱: نرخ سود پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال ۹۸

جدول ۲: شرایط و برنامه فروش محصولات ایران خودرو در سال ۹۸

جدول ۳: تخفیف خرید محصول ایرانی

شرایط ویژه بخشنامه :

تخفیف خرید محصول ایرانی” علاوه بر سود مشارکت برای برخی محصولات مطابق با جدول ۳ در نظر گرفته شده است و پرداخت آن منوط به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو است و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرار داد قابل ارائه نیست.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا است.

/دیجیاتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید